7,4
Goed

  • Doordeweeks gratis toegang tot aquapark
  • Direct aan het strand
  • Uitgebreide animatie

In de helderblauwe zee bij Gümüldür strekt een grote steiger zich uit voor Hotel Club Yali. Een duik in het verfrissende water is hier dus al snel gemaakt. Er zijn ook maar liefst 3 zwembaden waar je verkoeling kunt vinden en waaromheen de zonnebedjes al voor je klaar staan.

Bij een verblijf in dit hotel krijg je gratis toegang tot het Yali Castle Aquapark. De vele glijbanen zorgen voor watepret voor jong en oud! Bij het hotel organiseert het enthousiaste animatieteam zowel overdag als 's avonds leuke activiteiten en spetterende shows.

Naast het uitgebreide buffet dat dagelijks klaar staat zijn er drie à-la-carte restaurants waar je tijdens de vakantie kunt genieten van de lekkerste maaltijden. Natuurlijk is er met deze ligging aan zee een visrestaurant, je kunt je smaakpapillen laten verwennen door de Italiaanse keuken en je laten verrassen door de smaken van de Turkse keuken.

Na een wandeling bereik je het knusse plaatsje Gümüldür, maar je kunt natuurlijk ook gebruik maken van het openbaarvervoer,
de dolmus.

Kamertypes

1-persoonskamer dependance voordeeltarief (Yali Charme)
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 17m²
  • frans balkon
  • minibar (gevuld (1 maal bij aankomst): water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn
1-persoonskamer hoofdgebouw landzijde
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 19m²
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar (gevuld (1 maal bij aankomst): water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad, toilet, föhn
1-persoonskamer hoofdgebouw zeezicht
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 19m²
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar (gevuld (1 maal bij aankomst): water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad, toilet, föhn
2-persoonskamer dependance voordeeltarief (Yali Charme)
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 17m²
  • frans balkon
  • minibar (gevuld (1 maal bij aankomst): water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn
2-persoonskamer hoofdgebouw landzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 19m²
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar (gevuld (1 maal bij aankomst): water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad, toilet, föhn
2-persoonskamer hoofdgebouw zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 19m²
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar (gevuld (1 maal bij aankomst): water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad, toilet, föhn
familiekamer club tuinzijde
geschikt voor 3 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 37m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar (gevuld (1 maal bij aankomst): water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, toilet, föhn
familiekamer hoofdgebouw landzijde
geschikt voor 3 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 37m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar (gevuld (1 maal bij aankomst): water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, toilet, föhn

Extra informatie kamertypes

De economy kamerszijn gelegen in het Club Yali Charme gebouw, op ca. 45 meter afstand van het hoofdgebouw, gescheiden door een smalle straat.

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sterren
  • totaal aantal kamers: 343
  • totaal aantal verdiepingen: 4
  • totaal aantal gebouwen: 10
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2)
  • kluisje (op de kamer)
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant (aantal 3) (reserveren noodzakelijk), italiaans restaurant (reserveren noodzakelijk), visrestaurant (reserveren noodzakelijk), steakhouse, snackbar
  • drinkgelegenheden: bar aantal 8, lobbybar, vitaminebar, poolbar aantal 3, strandbar aantal 1
  • televisiehoek
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • voorzieningen voor mindervaliden (rolstoeltoegankelijk, aangepaste badkamer)
  • artsenservice
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • dekens
  • minisupermarkt (binnen de accommodatie)
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • kapsalon (binnen de accommodatie)
  • schoonheidssalon (binnen de accommodatie)
  • wasgelegenheid: wasservice: tegen betaling
  • discotheek (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren niet toegestaan
  • kluisje op de kamer: gratis
  • borg handdoekenservice: 5,00 €
Kinderen
  • babybedje (beperkt beschikbaar)
  • kinderstoel (beperkt beschikbaar)
  • speeltuin
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar
  • kids club, van 13 t/m 17 jaar
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant (aantal 3) (reserveren noodzakelijk), italiaans restaurant (reserveren noodzakelijk), visrestaurant (reserveren noodzakelijk), steakhouse, snackbar
  • drinkgelegenheden: bar aantal 8, lobbybar, vitaminebar, poolbar aantal 3, strandbar aantal 1
Sportfaciliteiten
  • darts (gratis)
  • tennisbaan (niet overdekt, overdag gratis, 's avonds tegen betaling)
  • tafeltennis (gratis)
  • beachvolleybal (gratis)
  • watersporten: gemotoriseerd: tegen betaling
  • animatie, voor kinderen overdag, 's avonds, voor volwassenen overdag, 's avonds
Wellness
  • hamam (toegang gratis): hamambehandelingen (tegen betaling)
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad (aantal 3)(deels apart)
  • buitenzwembad (aantal 3)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
  • aquapark circa 200 meter (geopend van 10:00 tot 17:30 uur, geopend van vrijdag 30 mei 2025 t/m zaterdag 13 september 2025) (waterglijbanen (aantal 18))
  • waterglijbanen (aantal: 1 voor leeftijd t/m 13 jaar met volwassene) (gratis)

Verzorging

Ultra all-inclusive
Ultra all inclusive:
- maaltijden in buffetvorm
- ontbijt 7.00 - 10.00 uur
- uitslapersontbijt 10.00 - 10.30 uur
- lunch 12.30 - 14.00 uur
- diner 19.00 - 21.30 uur
- snacks 14.00 - 16.00 uur
- gebakjes 10.30 - 18.00 uur
- pannekoeken en ijs 17.00 - 18.00 uur
- middernacht soep 23.30 - 1.00 uur
- middernacht snacks 1.00 - 6.00 uur
- lokale (non-) alcoholische dranken 24/7
- 1x per verblijf diner in de à la carte restaurants (Italiaans, steak house en vis; reserveren verplicht)
- minibar is gevuld met water en frisdrank en water wordt dagelijks bijgevuld
7.4
Goed
45 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,4
Goed 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,3
Accommodatie algemeen
7,3
Locatie / ligging
7,9
Hygiëne
8,1
Kindvriendelijkheid
6,9
Prijs / kwaliteit
7,2
Kamer / appartement
7,8
Service / gastvrijheid
7,2
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Klassieke Kust

Ontdek Klassieke Kust

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (kiezelstrand, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand tot centrum: gumuldur circa 3 kilometer, kusadasi circa 50 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 100 meter
Handig om te weten
  • Als gast mag je gratis gebruik maken van het Yali Castle Aquapark, gelegen op ca. 200 meter afstand van het hotel. Het aquapark is (onder voorbehoud) geopend van 01 juni t/m 15 september. De laatste 2 foto's zijn van dit Aquapark.
  • De à la carte restaurants zijn geopend van 15 juni t/m 1 september.
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Izmir of Bodrum. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb. Houd er rekening mee dat je bij een regiovlucht mogelijk op de heen- en/of terugreis een tussenlanding hebt.

Transfer

In het boekingsproces is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanaf Izmir zijn als volgt:

Özdere – ongeveer 60 minuten

Seferihisar – ongeveer 75 minuten

Kusadasi – ongeveer 90 minuten

De transfertijden vanaf Bodrum zijn als volgt:

Kusadasi – ongeveer 150 minuten

Özdere - ongeveer 180 minuten

Gümüldür - ongeveer 200 minuten

Informatie over Turkije

Hoofdstad:
De hoofdstad van Turkije is Ankara.

Taal:
De officiële taal is Turks. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Turkije bestaat geen verschil tussen zomer- en wintertijd. In de zomer is het 1 uur later dan in Nederland. In de winter is het 2 uur later dan in Nederland.

Religie:
In Turkije is de Islam de belangrijkste religie. Vooral in het binnenland van Turkije speelt de Islam een belangrijke rol in het dagelijkse leven van de Turken en wordt de Koran strikt nageleefd. In de toeristische gebieden zijn de Turken meer Westers ingesteld.

Valuta:
In Turkije betaal je met de Turkse Lira. Naast de Turkse Lira kun je in de badplaatsen ook gewoon met euro's betalen. Je kunt geld opnemen bij een pinautomaat bij een bank. Aangezien de koers sterk kan wisselen, raden wij aan om kleine bedragen op te nemen. Betalen met een creditcard is bij sommige horecagelegenheden en winkels mogelijk. Vraag dit altijd even na, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Let er op dat creditcard transacties hoge kosten met zich mee kunnen brengen. In Turkije wordt er naast de reguliere kosten van jouw bank ook een percentage (ca. 5%) berekend door de Turkse bank, als je bij een bankautomaat geld pint met een creditcard.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Voor Turkije dien je in het bezit te zijn van een paspoort of identiteitsbewijs. Je paspoort of ID kaart moet nog minstens 150 dagen geldig zijn als je in Turkije aankomt.

Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Medische zorg in het buitenland
Voor deze bestemming heb je, in geval van medische zorg, een 111 formulier nodig. Deze kun je opvragen via jouw verzekering. De EHIC-pas (staat vermeld op de achterkant van je verzekeringspas) is op deze bestemming niet geldig.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Turkije voor de politie is 155. Voor de ambulance bel je 112 en het alarmnummer van de brandweer is 110.

Eten & drinken:
In Turkije kun je de heerlijkste gerechten proeven. De Turkse keuken is veelzijdig en internationaal. Vaak worden er in de hotels gerechten in buffetvorm aangeboden met een internationaal karakter. Turkije staat vooral bekend om de broodjes kebab. Houd je van zoet, dan is een bakje Turkse thee een aanrader. Lekker met een stukje baklava!

Het water is in Turkije niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij jouw hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Turkije de gewoonte om in bars en restaurants een fooi van ongeveer 10% te geven.

Openingstijden:
In Turkije zijn de winkels van maandag t/m zaterdag geopend van 09.00-13.00 uur en van 14.00-19.00 uur. In de toeristische centra zijn de winkels 7 dagen per week van 09.00-23.00 uur geopend.

Feestdagen:

  • 23 april Onafhankelijkheidsdag voor kinderen
  • 19 mei Herdenkingsfeest Ataturk, Jeugd- en Sportdag
  • 30 augustus Dag der Victorie
  • 29 oktober Dag der Republiek
  • Na de Ramadan wordt het suikerfeest gevierd


Ramadan
De Ramadan speelt een belangrijke rol. Ondanks dat in de toeristische badplaatsen niet alles dicht is, is dit wel iets om rekening mee te houden. Ramadan 2025 zal van 28 februari t/m 29 maart zijn, maar de exacte datum kan nog wijzigen (afhankelijk van de stand van de maan).

 

Openbaar vervoer:
Turkije staat bekend om de Dolmus. Deze (kleine) busjes rijden in de drukke plaatsen af en aan. Voor weinig geld kun je met een Dolmus meerijden.

Lees meer Turkije
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.