8,9
Fantastisch

  • Adults only 18+
  • Luxe aan zee
  • Veel (sportieve) faciliteiten

Op een betoverende locatie aan de kust, ligt Hotel Barcélo Santiago. Een perfect verblijf voor wie een beetje luxe en vermaak tijdens de vakantie wel op prijs stelt. Het complex bestaat uit 2 gebouwen en vanuit de tuin heb je een prachtig uitzicht op het eiland La Gomera en de imposante rotsformaties 'Los Gigantes'.

Het hotel ligt vlak bij het centrum van Puerto Santiago en is op de rotsen gebouwd die boven de zee uittorenen. Waar je ook kijkt, bijna overal heb je dat ongelofelijke uitzicht. Via de promenade achter het hotel is er een directe verbinding naar het strand. In no time, rol je je handdoek uit en lijkt het leven van alledag even heel ver weg.

Vervelen is onmogelijk in dit hotel, dat deel uitmaakt van de bekende Barceló keten. Zo zijn er voor sportieve vakantiegangers verschillende mogelijkheden, variërend van fitness tot tennis. Diegene die zich graag laat pamperen, kan terecht bij de spa. Hier kun je kundige handen de stress weg laten masseren of lekker relaxen in de jacuzzi of sauna. Nee, na een paar dagen Barcélo Santiago wil je niets anders meer...

Sunweb Selections: onze favorieten

De speciaal geselecteerde hotels en appartementen van Sunweb Selections krijgen van onze klanten een hoge waardering. Alles is hier geregeld: van de schitterende zwembaden en ruime kamers tot de goede service en Nederlandstalige reisleiding. Kortom: alle ingrediënten voor een onbekommerde vakantie!

Kamertypes

2-persoonskamer tuinzijde premium
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 25m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • privéjacuzzi buiten
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • wake-up call
2-persoonskamer voor alleengebruik luxe type
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 25m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag), zithoek
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer voor alleengebruik zeezicht superieur
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 25m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag), zithoek
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • wake-up call
2-persoonskamer zeezicht luxe type
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • kamers, gerenoveerd gerenoveerd in 2018
  • oppervlakte circa 25m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag), zithoek
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer zeezicht superieur
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 25m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag), zithoek
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • wake-up call
  • dagelijs gratis mineraalwater
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 406
  • totaal aantal verdiepingen: 9
  • klasse: comfort
  • authentieke accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • eetgelegenheden: restaurant, italiaans restaurant, snackbar
  • drinkgelegenheden: poolbar, pool/snackbar
  • roomservice (tegen betaling)
  • kamers voor mindervaliden aanwezig
  • voorzieningen voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • dekbedden (donzen dekbed)
  • dekens
  • kapsalon
  • wasgelegenheid
  • diverse winkeltjes
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • handdoekenservice: gratis
Optioneel
  • plaats in parkeergarage: circa 14,00 € per dag (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, italiaans restaurant, snackbar
  • drinkgelegenheden: poolbar, pool/snackbar
Sportfaciliteiten
  • playstation
  • spelletjesruimte
  • biljart
  • tennisbaan
  • tafeltennis
  • animatie, voor volwassenen overdag gratis, 's avonds gratis
Wellness
  • jacuzzi buiten
  • sauna
  • solarium (gratis)
  • fitnessruimte
  • massage
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • buitenzwembad (1 zwembad i.v.m. werkzaamheden gesloten tussen maandag 25 november 2024 en donderdag 19 december 2024) (aantal 2)(zoet water, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
All-inclusive
* Ontbijt, lunch en diner in buffetvorm
* Lokale & internationale (non-) alcoholische dranken
* Lunch service à la carte in de snackbar
* 24 uur een selectie van drankjes en snacks
* Dagelijks water op de kamer
* Badjas en - slippers
* 20% korting in o.a. het wellnesscenter en in het à-la-carterestaurant.
8.9
Fantastisch
282 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,9
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,9
Accommodatie algemeen
9,1
Locatie / ligging
9
Hygiëne
7,1
Kindvriendelijkheid
8,5
Prijs / kwaliteit
8,9
Kamer / appartement
9
Service / gastvrijheid
8,7
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Tenerife

Ontdek Tenerife

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 250 meter (rotsstrand)
Afstand tot centrum: puerto santiago circa 400 meter, playa de la arena circa 2 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 48 kilometer
Afstand tot bushalte circa 700 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 15 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 10 meter
Handig om te weten
  • Dit hotel is alleen toegankelijk voor personen vanaf 18 jaar
Vucht informatie

Je vliegt naar Tenerife. De vlucht duurt ongeveer 4 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.

Het is mogelijk dat er bij aankomsten op de luchthaven van minder dan 26 personen, je met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven, voordat de transfer naar de desbetreffende plaatst vertrekt.

De transfertijden zijn ongeveer als volgt:

Callao Salvaje 40 minuten

Costa Adeje 35 minuten

Golf del Sur 25 minuten

Guía de Isora 45 minuten

La Caleta 35 minuten

Los Cristianos 25 minuten

LET OP!

In Puerto de la Cruz is geen reisleiding aanwezig.

Informatie over Spanje

Hoofdstad
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kan je er ook vaak terecht.

Tijd
Spanje heeft geen tijdsverschil met België. Behalve op de Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in België. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Met de bankkaart betalen in Spanje is geen probleem. Vrijwel overal zijn automaten aanwezig waar je met de kaart kan betalen. Ook betalen met creditcard is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kan je een tussenstekker gebruiken.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Spanje.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.
- In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site https://www.belgium.be/language_selection of de site van het Tropisch Instituut:
https://www.itg.be

Telefoneren
Je kan met je gsm telefoneren in Spanje. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover bij je provider voor je op vakantie vertrekt. Wil je gebruikmaken van het internet via je gsm, dan raden wij je aan om dit via een draadloos netwerk te doen. Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Spanje staat bekend om de tapas (aperitiefhapjes) en paëlla (rijst met kip en/of vis). Daarnaast staat Spanje bekend om de sangria, een fruitige wijn die geserveerd wordt in een karaf met verse vruchten.

Het water in Spanje is niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kan het best flessenwater kopen in de supermarkt of bij je hotel/appartement.

Fooien
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 14.00u en van 16.30u tot 20.00u. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer geopend.

Feestdagen
In Spanje viert men volgende feestdagen:
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 15 augustus: Maria Hemelvaart
- 12 oktober: Spaanse Nationale Feestdag
- 1 november: Allerheiligen

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.