7,0
Fantastisch

  • Prachtig uitzicht
  • Leuk zwembad
  • Niet ver van het strand

Hotel Nautilus is een leuk sfeervol complex waar je een heerlijke vakantie zult beleven. De ligging van het complex is prachtig, met een schitterend uitzicht over zee. Het complex biedt vele faciliteiten voor jong en oud. Op een ligbedje aan het zwembad kun je heerlijk genieten en bent je zeker van het ultieme vakantie gevoel.

De kamers zijn eenvoudig en hebben een kleurrijke inrichting. Het zwembad is de ideale uitvalbasis om even helemaal af te koelen. Ook staat de barman klaar om jou favoriete cocktail klaar te maken. Dit wordt een top vakantie!

Kamertypes

2-persoonskamer standaard
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 17m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag (tegen betaling))
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag)
2-persoonskamer voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 17m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag (tegen betaling))
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 3 sterren
  • totaal aantal kamers: 63
  • totaal aantal verdiepingen: 2
  • klasse: eenvoudig
  • receptie (24 uur geopend)
  • geen lift aanwezig
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • climate resilience tax
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst
  • schoonmaak kamer 6 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • kluisje op de kamer: gratis
  • plaats op parkeerterrein: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 3,00 € per eenheid per nacht contant te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • airconditioning: circa 6,00 € per eenheid per dag (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar
Sportfaciliteiten
  • tafeltennis (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • kinderzwembad(geheel apart, zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 1, geopend van 10:00 tot 20:00 uur, lengte: 10 meter, breedte: 20 meter)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Halfpension
All-inclusive
* Ontbijt, lunch en diner in buffetvorm
* Alle lokale alcoholische en non-alcoholische dranken 10.00-23.00 uur
* Snacks van 14.00-18.00 uur
* Ijs voor kinderen 14.00-18.00 uur
* Koffie, thee, cake en koekjes van 16.00-17.00 uur
* Lunchpakket op aanvraag
* Kano's
* Tafeltennis
* 2 keer per dag shuttlebus naar het strand van Barbati
7
Fantastisch
33 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
6,8
Accommodatie algemeen
7,5
Locatie / ligging
7,3
Hygiëne
7,7
Kindvriendelijkheid
7
Prijs / kwaliteit
6,3
Kamer / appartement
7
Service / gastvrijheid
6,9
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Corfu

Ontdek Corfu

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 0,5 kilometer (rotsstrand, via traptreden)
Afstand tot privéstrand circa 80 meter
Afstand tot centrum: circa 800 meter
Afstand tot luchthaven circa 15 kilometer
Afstand tot bushalte circa 80 meter
Afstand tot pinautomaat circa 1,5 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 1,0 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 1,0 kilometer
Rustig gelegen
Aan een steile weg
Handig om te weten
In verband met de hoogteverschillen is dit complex minder geschik voor mensen die (erg) slecht ter been zijn.
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Corfu. Deze vlucht duurt ongeveer 2 uur en 50 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Kanoni – ongeveer 15 minuten

Perama - ongeveer 25 minuten

Kontokali – ongeveer 25 minuten

Kommeno – ongeveer 30 minuten

Gouvia - ongeveer 35 minuten

Agios Ioannis - ongeveer 35 minuten

Benitses - ongeveer 40 minuten

Danillia - ongeveer 40 minuten

Dassia - ongeveer 40 minuten

Agios Gordios – ongeveer 40 minuten

Pirgi-Ipsos - ongeveer 45 minuten

Moraitika - ongeveer 45 minuten

Agios Markos – ongeveer 50 minuten

Barbati - ongeveer 50 minuten

Kato Korakiana – ongeveer 50 minuten

Nissaki – ongeveer 55 minuten

Pelekas - ongeveer 55 minuten

Glyfada - ongeveer 60 minuten

Liapades - ongeveer 60 minuten

Ermones - ongeveer 60 minuten

Paleokastritsa - ongeveer 60 minuten

Agios Petros – ongeveer 90 minuten

Agios Georgios  – ongeveer 90 - 130 minuten

(Let op! Naar Porto Demo Boutique en Saint George Palace ongeveer 2 uur)

Agios Spyridon – ongeveer 110 minuten

Roda - ongeveer 110 - 130 minuten

Sidari - ongeveer 110 - 130 minuten

Acharavi – ongeveer 120 - 140 minuten

Let op:
het kan voorkomen dat de bus alle plaatsen langs moet, dan wijken deze tijden sterk af. De transfertijden kunnen dan oplopen. Ook door vertraging in het verkeer kunnen de transfertijden flink oplopen. De transferbus rijdt niet altijd in een vaste volgorde de plaatsen af.
De privétransfer

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar  de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie. De transfertijden zijn als volgt:

Kanoni – ongeveer 10 minuten

Kontokali – ongeveer 15 minuten

Perama - ongeveer 20 minuten

Gouvia - ongeveer 20 minuten

Benitses - ongeveer 25 minuten

Danillia - ongeveer 20 minuten

Kommeno – ongeveer 25 minuten

Agios Ioannis - ongeveer 25 minuten

Agios Markos – ongeveer 25 minuten

Dassia - ongeveer 25 minuten

Ermones - ongeveer 25 minuten

Pelekas - ongeveer 25 minuten

Agios Gordios – ongeveer 30 minuten

Ipsos - ongeveer 30 minuten

Glyfada - ongeveer 30 minuten

Liapades - ongeveer 30 minuten

Kato Korakiana – ongeveer 30 minuten

Barbati - ongeveer 35 minuten

Moraitika - ongeveer 35 minuten

Paleokastritsa - ongeveer 35 minuten

Nissaki – ongeveer 40 minuten

Pirgi-Ipsos - ongeveer 45 minuten

Agios Georgios  – ongeveer 45 – 55 minuten

(Let op! Naar Porto Demo Boutique en Saint George Palace ongeveer 2 uur)

Agios Spyridon – ongeveer 55 minuten

Acharavi – ongeveer 50 - 70 minuten

Roda - ongeveer 50 - 80 minuten

Sidari - ongeveer 50 - 80 minuten

Agios Petros – ongeveer 90 minuten

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.