8,8
Fantastisch

  • Direct aan het zandstrand van Playa Dorada
  • Centrum bereikbaar via promenade
  • Zwembad van maar liefst 25 meter

Hotel Dreams Lanzarote Playa Dorada heeft een fantastische ligging aan het Playa Dorada zandstrand, waardoor je eveneens prachtige uitzichten over zee hebt. Maar niet alleen strandvermaak is hier dichtbij, want het gezellige centrum is via de promenade zo bereikt. Met gezellige restaurantjes en vele winkeltjes is er altijd wel een reden om hier een bezoek aan te brengen.

De comfortabele kamers zijn verdeeld over 3 verdiepingen. Dankzij deze laagbouw komt het hotel niet zo massaal over, ondanks dat er veel kamers zijn. Het stralende middelpunt van Hotel Dreams Lanzarote Playa Dorada is de mooi aangelegde tuin met zwembaden en diverse plekken om van de zon te genieten. Heb je zin in wat actie? Je uitleven kan in de fitnessruimte of tijdens een potje golfen. Voor juist wat meer ontspanning is er een wellnesscenter en kun je genieten in een van de restaurants, bars of tijdens het bekijken van een animatieshow.

Verblijven in nog meer luxe? Kies dan voor een premium kamer met extra's als o.a. een uitgebreider all inclusive en apart zwembad.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen standaard
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
  • kussen menu
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer algemeen zwembadzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
  • kussen menu
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer voor alleengebruik algemeen zwembadzijde
geschikt voor 1 persoon
2-persoonskamer voor alleengebruik standaard algemeen
geschikt voor 1 persoon
  • 1 x éénpersoonsbed
  • waterkoker
  • koelkast
  • minibar
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
  • kussen menu
2-persoonskamer voor alleengebruik zij zeezicht
geschikt voor 1 persoon
  • 1 x éénpersoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer zij zeezicht standaard
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
  • kussen menu
  • gratis gebruik kluisje
familiekamer
geschikt voor 4 personen max. 2 volwassenen en 2 kinderen t/m 11 jaar
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • wake-up call
  • kussen menu
  • gratis gebruik kluisje

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sterren
  • totaal aantal kamers: 465
  • lift
  • kluisje
  • eetgelegenheden: restaurant, buffet restaurant, aziatisch restaurant, spaans restaurant, grillrestaurant
  • drinkgelegenheden: bar aantal 4, lobbybar, pool/snackbar, koffiecorner, sports bar
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis)
  • handdoeken inclusief verschoning 5 keer per week: extra verschoning op verzoek
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: gratis
Kinderen
  • babybedje (beperkt beschikbaar)
  • speeltuin
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, buffet restaurant, aziatisch restaurant, spaans restaurant, grillrestaurant
  • drinkgelegenheden: bar aantal 4, lobbybar, pool/snackbar, koffiecorner, sports bar
Sportfaciliteiten
  • biljart
  • darts
  • animatie, voor kinderen (gedurende plaatselijke schoolvakanties) , voor volwassenen overdag, 's avonds
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang vanaf 16 jaar) (toegang tegen betaling): sauna, hamambehandelingen, jacuzzi, zwembad (verwarmd), massages (tegen betaling)
  • fitnessruimte - 24 uur geopend
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad(geheel apart, zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 9)(ligstoelen, parasol)
  • waterglijbanen

Verzorging

All-inclusive
* Alle maaltijden in buffetvorm
* Ontbijt 08.00 - 10.30 uur
* Lunch 13.00 - 15.00 uur
* Diner 19.00-22.00 uur (winterzon 18.30-21.30 uur)
* Warme en koude snacks 10.30 - 17.00 uur (winter) en 10.30 - 19.00 uur (zomer)
* Lokale (non-) alcoholische drankjes 10.30 - 00.00 uur
8.8
Fantastisch
30 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,8
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,5
Accommodatie algemeen
9,3
Locatie / ligging
9,1
Hygiëne
8,9
Kindvriendelijkheid
8,1
Prijs / kwaliteit
9
Kamer / appartement
9,1
Service / gastvrijheid
8,5
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Lanzarote

Ontdek Lanzarote

Praktische informatie

In de omgeving
Door boulevard gescheiden van het strand
Afstand tot centrum: circa 200 meter
Afstand tot luchthaven circa 32 kilometer
Afstand tot pinautomaat circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 150 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 250 meter
Vucht informatie

Je vliegt naar Lanzarote (Arrecife). De vlucht duurt ongeveer 4 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

DE TRANSFER
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.Het is mogelijk dat er bij aankomsten op de luchthaven van minder dan 31 personen, je met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven, voordat de transfer naar de desbetreffende plaatst vertrekt.

De transfertijden zijn ongeveer als volgt:

Arrecife 30 minuten

Conil 40 minuten

Costa Teguise 40 minuten

El Islote 40 minuten

Haria 60 minuten

Macher 40 minuten

Playa Blanca 60 minuten

Puerto Calero 40 minuten

Puerto del Carmen 35 minuten

Tias 35 minuten

Yaiza 50 minuten

DE PRIVETRANSFER

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi, die klaar staat op de algemene parkeerplaats.LET OP! Dit is een busje dat klaar staat op ongeveer 5-10 minuten lopen via een licht hellende weg.Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

Informatie over Spanje

Hoofdstad
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kan je er ook vaak terecht.

Tijd
Spanje heeft geen tijdsverschil met België. Behalve op de Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in België. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Met de bankkaart betalen in Spanje is geen probleem. Vrijwel overal zijn automaten aanwezig waar je met de kaart kan betalen. Ook betalen met creditcard is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kan je een tussenstekker gebruiken.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Spanje.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.
- In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site https://www.belgium.be/language_selection of de site van het Tropisch Instituut:
https://www.itg.be

Telefoneren
Je kan met je gsm telefoneren in Spanje. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover bij je provider voor je op vakantie vertrekt. Wil je gebruikmaken van het internet via je gsm, dan raden wij je aan om dit via een draadloos netwerk te doen. Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Spanje staat bekend om de tapas (aperitiefhapjes) en paëlla (rijst met kip en/of vis). Daarnaast staat Spanje bekend om de sangria, een fruitige wijn die geserveerd wordt in een karaf met verse vruchten.

Het water in Spanje is niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kan het best flessenwater kopen in de supermarkt of bij je hotel/appartement.

Fooien
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 14.00u en van 16.30u tot 20.00u. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer geopend.

Feestdagen
In Spanje viert men volgende feestdagen:
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 15 augustus: Maria Hemelvaart
- 12 oktober: Spaanse Nationale Feestdag
- 1 november: Allerheiligen

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.