8,3
Fantastisch

  • Aan zee
  • Rustig gelegen aan de boulevard
  • Kinder animatie

Hotel LIVVO Mirador Papagayo ligt prachtig gelegen aan de kust. Via de boulevard loop je naar het strand en de gezellige haven Marina Rubicon. De comfortabele en ruime kamers zijn recentelijk gerenoveerd, het voelt als thuiskomen. Geniet van een heerlijk drankje in de zon bij de pool bars, neem een verfrissende duik in een van de twee zwembaden en de kinderen genieten van het kinderzwembad. Tijdens de Mini club fabriceren de kinderen leuke knutselwerken en dansen mee met de mini club in de avond.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen standaard
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: bad, wastafel, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
2-persoonskamer algemeen voordeeltarief
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (smart televisie, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: bad, wastafel, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
2-persoonskamer algemeen zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: bad, wastafel, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
2-persoonskamer algemeen zijzeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: bad, wastafel, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
2-persoonskamer algemeen zwembadzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: bad, wastafel, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
2-persoonskamer voor alleengebruik zeezicht
geschikt voor 1 persoon
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: bad, wastafel, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
2-persoonskamer voor alleengebruik zijzeezicht
geschikt voor 1 persoon
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning
  • badkamer met: bad, wastafel, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
familiekamer appartementengebouw
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 12 jaar)
  • aantal slaapplaatsen: 2
  • balkon of terras
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning, zitbank
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen
  • wake-up call
juniorsuite zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • koffie- en theefaciliteiten
  • nespresso machine (met beperkt aantal capsules)
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (gratis)
  • strijkijzer
  • (woon) kamer
  • kamers met tussendeur, 1 slaapplaats (1 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 3)
  • kluisje (op de kamer)
  • eetgelegenheden: buffet restaurant, snackbar
  • bibliotheek (gratis boekuitleen)
  • artsenservice
  • shuttlebus ( naar het centrum tegen betaling; naar het strand tegen betaling)
  • parkeerterrein (beperkt beschikbaar)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • dekbedden
  • dekens
  • douchemogelijkheid bij vertrek (gratis)
  • bagagerie
  • discotheek
  • schoonmaak kamer 5 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kinderstoel in het restaurant: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: gratis
Kinderen
  • babybedje
  • kinderstoel
  • kinderspeelruimte
  • mini club (gratis)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: buffet restaurant, snackbar
Sportfaciliteiten
  • biljart (tegen betaling)
  • tennisbaan (niet overdekt)
  • animatie
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang tegen betaling): sauna, zwembad, massages (tegen betaling)
  • fitnessruimte (gratis)

Verzorging

Halfpension
All-inclusive
8.3
Fantastisch
75 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,3
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8
Accommodatie algemeen
8,7
Locatie / ligging
8,1
Hygiëne
7,8
Kindvriendelijkheid
8
Prijs / kwaliteit
8,3
Kamer / appartement
8,6
Service / gastvrijheid
8,1
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Lanzarote

Ontdek Lanzarote

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 350 meter: circa 0 kilometer
Afstand tot centrum: circa 3 kilometer
Afstand tot oude centrum circa 4 kilometer
Afstand tot Barstreet circa 3 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 25 kilometer
Afstand tot haven circa 1500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 1000 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 1500 meter
Vucht informatie

Je vliegt naar Lanzarote (Arrecife). De vlucht duurt ongeveer 4 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

DE TRANSFER
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.Het is mogelijk dat er bij aankomsten op de luchthaven van minder dan 31 personen, je met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven, voordat de transfer naar de desbetreffende plaatst vertrekt.

De transfertijden zijn ongeveer als volgt:

Arrecife 30 minuten

Conil 40 minuten

Costa Teguise 40 minuten

El Islote 40 minuten

Haria 60 minuten

Macher 40 minuten

Playa Blanca 60 minuten

Puerto Calero 40 minuten

Puerto del Carmen 35 minuten

Tias 35 minuten

Yaiza 50 minuten

DE PRIVETRANSFER

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi, die klaar staat op de algemene parkeerplaats.LET OP! Dit is een busje dat klaar staat op ongeveer 5-10 minuten lopen via een licht hellende weg.Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

Informatie over Spanje

Hoofdstad
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kan je er ook vaak terecht.

Tijd
Spanje heeft geen tijdsverschil met België. Behalve op de Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in België. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Met de bankkaart betalen in Spanje is geen probleem. Vrijwel overal zijn automaten aanwezig waar je met de kaart kan betalen. Ook betalen met creditcard is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kan je een tussenstekker gebruiken.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Spanje.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.
- In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site https://www.belgium.be/language_selection of de site van het Tropisch Instituut:
https://www.itg.be

Telefoneren
Je kan met je gsm telefoneren in Spanje. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover bij je provider voor je op vakantie vertrekt. Wil je gebruikmaken van het internet via je gsm, dan raden wij je aan om dit via een draadloos netwerk te doen. Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Spanje staat bekend om de tapas (aperitiefhapjes) en paëlla (rijst met kip en/of vis). Daarnaast staat Spanje bekend om de sangria, een fruitige wijn die geserveerd wordt in een karaf met verse vruchten.

Het water in Spanje is niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kan het best flessenwater kopen in de supermarkt of bij je hotel/appartement.

Fooien
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 14.00u en van 16.30u tot 20.00u. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer geopend.

Feestdagen
In Spanje viert men volgende feestdagen:
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 15 augustus: Maria Hemelvaart
- 12 oktober: Spaanse Nationale Feestdag
- 1 november: Allerheiligen

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.