7,4
Fantastisch

  • Modern & stijlvol hotel
  • 16+ only
  • Zwembad met zonneterras

Bondia Augusta Club Hotel & Spa is een modern en stijlvol viersterrenhotel in Lloret de Mar. Het strand in de directe omgeving in combinatie met de moderne faciliteiten van het hotel, zorgen voor een aangenaam verblijf.

Zo kun je hier helemaal ontspannen in de mooie spa of nog een duik nemen in het verwarmde binnenzwembad. Sportliefhebbers kunnen terecht in de fitnessruimte of meedoen aan de yoga lessen.

Het vriendelijke personeel tovert met liefde heerlijke maaltijden op tafel. Slow food en slow travel staat hoog in het vaandel, waarbij nergens haast achter zit, zodat gasten extra van hun vakantie en heerlijke eten kunnen genieten. Een goed hotel om in te verblijven als je meer van luxe houdt!

Kamertypes

2-persoonskamer standaard type A
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • balkon of terras
  • koelkast (gratis)
  • televisie (satelliettelevisie, gratis)
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn

Faciliteiten

Voorschot
  • borg: circa 100,00 € per persoon per verblijf (ter plekke te betalen, verplicht)
Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2)
  • kluisje (op de kamer; bij de receptie)
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • voorzieningen voor mindervaliden (rolstoeltoegankelijk, aangepaste badkamer)
  • parkeergarage (beperkt beschikbaar)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning bedlinnen 1 keer per 3 dagen
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week, verschoning 7 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst
  • bagagerie
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • transferbus: transferbus stopt op een afstand van circa 100 meter
Verplicht
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 17 jaar circa 1,32 € per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • kluisje op de kamer: circa 5,00 € per stuk per dag (ter plekke te betalen)
  • borg kluisje: circa 10,00 € per stuk per nacht (ter plekke te betalen)
  • plaats in parkeergarage: circa 25,00 € per stuk per dag (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar
Sportfaciliteiten
  • animatie, 6 maal per week, voor volwassenen overdag gratis, 's avonds gratis
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang vanaf 18 jaar) (circa 15,00 € per 1 uur): sauna (tegen betaling), turks stoombad (tegen betaling), zwembad (verwarmd), rustruimte, fitnessruimte, massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad (aantal 1)(ligstoelen (gratis) )

Verzorging

Halfpension
7.4
Fantastisch
17 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,4
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,3
Accommodatie algemeen
7,8
Locatie / ligging
7,7
Hygiëne
7,1
Prijs / kwaliteit
6,7
Kamer / appartement
8,4
Service / gastvrijheid
6,8
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Costa Brava

Ontdek Costa Brava

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 700 meter
Afstand tot centrum: circa 100 meter
Afstand tot de Strip circa 800 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 75 meter
Handig om te weten
  • In dit hotel zijn alleen gasten van 16 jaar of ouder toegestaan
  • In het hoogseizoen erg populair bij jongeren
  • Gezien de ligging van de accommodatie adviseren wij om een huurauto bij te boeken in de boekingsstappen.
Vucht informatie

Je vliegt naar Barcelona of Gerona. De vlucht duurt ongeveer 2 uur. Bij aankomst op het vliegveld wordt je opgewacht door een medewerker van onze transfermaatschappij.

DE TRANSFER
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken, behalve als je in Barcelona verblijft.

De transfertijden vanuit de luchthaven van Barcelona zijn als volgt:

Calella - ongeveer 60 minuten

Pineda de Mar - ongeveer 75 minuten

Santa Sussana - ongeveer 110 minuten

Malgrat de Mar - ongeveer 120 minuten

Blanes - ongeveer 135 minuten

Lloret de Mar - ongeveer 150 minuten

Tossa de Mar - ongeveer 180 minuten

De transfertijden vanuit de luchthaven van Gerona zijn als volgt:

Calella -  ongeveer 100 minuten

Pineda de Mar - ongeveer 80 minuten

Santa Sussana -  ongeveer 65 minuten

Malgrat de Mar - ongeveer 80 minuten

Blanes - ongeveer 50 minuten

Lloret de Mar - ongeveer 30 minuten

Tossa de Mar - ongeveer 50 minuten

Platja d'Aro - ongeveer 40 minuten

TRANSFER - LET OP!

Sunweb maakt gebruik van een shuttle service. Bij aankomst meld je je direct bij de transfermaatschappij en zal er geen reisleiding op de luchthaven aanwezig zijn. Wij streven ernaar dat iedereen binnen maximaal 90 minuten na het eerste contact met de transfermaatschappij in een transferbus onderweg naar de accommodaties zit.

Op de transfervoucher vind je een uitgebreide uitleg waar je je moet melden op de luchthaven. Lees deze instructie goed door.

Het kan voorkomen dat de bus meerdere plaatsen langs dient te gaan en daardoor kunnen de transfertijden oplopen. Ook door vertraging in het verkeer of bij de shuttleservice kunnen de transfertijden flink oplopen.

Het kan voorkomen dat je niet voor de ingang van je accommodatie afgezet wordt.  De op- en uitstapplek kan afwijken. Kijk in de Sunweb App voor de ophaaltijd en plek voor je transfer terug naar de luchthaven.

DE PRIVÉTRANSFER

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven meld je je met je voucher bij transfermaatschappij en zij zullen je verwijzen naar jouw vervoermiddel (dit kan een minibus, grote bus of taxi zijn). Kijk in de Sunweb App voor de ophaaltijd voor je transfer terug naar de luchthaven.

Informatie over Spanje

Hoofdstad
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kan je er ook vaak terecht.

Tijd
Spanje heeft geen tijdsverschil met België. Behalve op de Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in België. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Met de bankkaart betalen in Spanje is geen probleem. Vrijwel overal zijn automaten aanwezig waar je met de kaart kan betalen. Ook betalen met creditcard is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kan je een tussenstekker gebruiken.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Spanje.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.
- In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site https://www.belgium.be/language_selection of de site van het Tropisch Instituut:
https://www.itg.be

Telefoneren
Je kan met je gsm telefoneren in Spanje. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover bij je provider voor je op vakantie vertrekt. Wil je gebruikmaken van het internet via je gsm, dan raden wij je aan om dit via een draadloos netwerk te doen. Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Spanje staat bekend om de tapas (aperitiefhapjes) en paëlla (rijst met kip en/of vis). Daarnaast staat Spanje bekend om de sangria, een fruitige wijn die geserveerd wordt in een karaf met verse vruchten.

Het water in Spanje is niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kan het best flessenwater kopen in de supermarkt of bij je hotel/appartement.

Fooien
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 14.00u en van 16.30u tot 20.00u. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer geopend.

Feestdagen
In Spanje viert men volgende feestdagen:
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 15 augustus: Maria Hemelvaart
- 12 oktober: Spaanse Nationale Feestdag
- 1 november: Allerheiligen

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.