8,7
Fantastisch

  • Appartementen in Canarische stijl
  • Prachtige botanische tuin
  • Aan de rand van het centrum

Appartementen Hacienda San Jorge is een vrolijk gekleurd vakantieverblijf dat door een beroemde Canarische kunstenaar is ontworpen en aandoet als een sfeervol Canarisch dorpje. Hier gaat genieten van een welverdiende, ontspannen vakantie eigenlijk gewoon vanzelf. Niet gek natuurlijk, als je je bedenkt dat vele tropische palm- en drakenbomen en prachtige uitzichten over zee iedere dag het decor van je vakantie bepalen. Werkelijk een plaatje aan de rand van het centrum van Los Cancajos!

Appartementen Hacienda San Jorge beschikt over vijf gebouwen met comfortabele appartementen die verspreid liggen in een zeer verzorgde, tropische tuin, waar papegaaien gezellig rondvliegen en schildpadden de hele dag aan de wandel zijn. Je kunt, als er tijd is, zelfs een botanische tour krijgen door deze tuin, fantastisch! De lobby is al net zo indrukwekkend; versierd met prachtige planten en een avant-garde inrichting.
Voor familes, strandliefhebbers en wandelaars is hier verblijven een aanrader, want je kunt alle kanten op: lekkere baantjes trekken in het zwembad, dat in de vorm van een meer een opvallende verschijning is, of juist de bijzonder mooie omgeving van La Palma ontdekken.

Kamertypes

2-kamerappartement algemeen standaard (Car included)
geschikt voor 1 tot 3 personen
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat (2-pits)
  • magnetron
  • koffiezetapparaat
  • minibar (gevuld: water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • (woon) kamer, 1 slaapplaats (1 x éénpersoons bedbank), eethoek, zitbank
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
2-kamerappartement type A superieur
geschikt voor 1 tot 3 personen
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat (2-pits)
  • magnetron
  • koffiezetapparaat
  • minibar (gevuld: water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • (woon) kamer, 1 slaapplaats (1 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
2-kamerappartement type B superieur (Car included)
geschikt voor 1 tot 3 personen
  • minibar (gevuld: water, frisdrank)
  • badkamer met: badjas, badslippers
2-kamerappartement voordeeltarief premium
geschikt voor 1 tot 3 personen
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat (2-pits)
  • magnetron
  • koffiezetapparaat
  • minibar (gevuld: water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • (woon) kamer, 1 slaapplaats (1 x éénpersoons bedbank), eethoek, zitbank
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers

Extra informatie kamertypes

  • Het verschil tussen de algemene- en de superieur kamers, is dat de superieur kamers gerenoveerd zijn.
  • Bij sommige type appartementen is een huurauto inbegrepen (op basis van beschikbaarheid en all risk verzekerd). Het hotel geeft je naam door aan het autoverhuur bedrijf. Wat voor auto je krijgt, is van te voren nog niet bekend. De autohuur gaat volledig buiten Sunweb om; dit is een service vanuit het hotel.

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 3 sterren
  • receptie
  • lift
  • kluisje (op de kamer: tegen betaling)
  • lobby
  • televisiehoek
  • parkeerterrein
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 1 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • minisupermarkt (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 6 keer per week
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • kluisje op de kamer: gratis
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Kinderen
  • babybedje
Optioneel
  • borg kluisje: circa 15,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, pool/snackbar
Wellness
  • sauna (tegen betaling, circa 5,00 € per keer)
  • turks stoombad (tegen betaling, circa 5,00 € per keer)
  • fitnessruimte (gratis)
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad(deels apart)
  • buitenzwembad(ligstoelen, parasol)

Verzorging

Logies
Logies/ontbijt
Halfpension
8.7
Fantastisch
46 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,7
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,8
Accommodatie algemeen
9
Locatie / ligging
8,7
Hygiëne
7
Kindvriendelijkheid
8,6
Prijs / kwaliteit
8,6
Kamer / appartement
9
Service / gastvrijheid
8,6
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

La Palma

Ontdek La Palma

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 50 meter (zandstrand)
Afstand tot centrum: circa 100 meter
Afstand tot bushalte circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 100 meter
Vucht informatie

Je vliegt naar La Palma (Santa Cruz de la Palma). Deze vlucht duurt ongeveer 4 uur en 20 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Los Cancajos - ongeveer 15 minuten

Los Llanos de Aridane - ongeveer 50 minuten

Puerto Naos - ongeveer 60 minuten (de transferbus stop op een centrale plek, waardoor je het laatste stukje moet lopen)

Het is mogelijk dat er bij aankomsten op de luchthaven van minder dan 26 personen, je met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven, voordat de transfer naar de desbetreffende plaatst vertrekt.

Informatie over Spanje

Hoofdstad
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kan je er ook vaak terecht.

Tijd
Spanje heeft geen tijdsverschil met België. Behalve op de Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in België. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Met de bankkaart betalen in Spanje is geen probleem. Vrijwel overal zijn automaten aanwezig waar je met de kaart kan betalen. Ook betalen met creditcard is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kan je een tussenstekker gebruiken.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Spanje.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.
- In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site https://www.belgium.be/language_selection of de site van het Tropisch Instituut:
https://www.itg.be

Telefoneren
Je kan met je gsm telefoneren in Spanje. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover bij je provider voor je op vakantie vertrekt. Wil je gebruikmaken van het internet via je gsm, dan raden wij je aan om dit via een draadloos netwerk te doen. Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Spanje staat bekend om de tapas (aperitiefhapjes) en paëlla (rijst met kip en/of vis). Daarnaast staat Spanje bekend om de sangria, een fruitige wijn die geserveerd wordt in een karaf met verse vruchten.

Het water in Spanje is niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kan het best flessenwater kopen in de supermarkt of bij je hotel/appartement.

Fooien
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 14.00u en van 16.30u tot 20.00u. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer geopend.

Feestdagen
In Spanje viert men volgende feestdagen:
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 15 augustus: Maria Hemelvaart
- 12 oktober: Spaanse Nationale Feestdag
- 1 november: Allerheiligen

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.