8,6
Fantastisch

  • Pal naast de hippe beachclub Nikki Beach
  • Geniet hier van het schitterende uitzicht
  • Luxe, luxe en nog meer luxe

Het prachtige Excellent Hotel Me Ibiza is dé ultieme plek voor een onbezorgde vakantie. Het ligt direct aan zee en naast de bekende, geliefde beach club Nikki Beach, waar je kunt genieten van luxe gerechten en heerlijke champagne. En waar tot aan zonsondergang een dj de hipste muziek draait. Dompel jezelf onder in luxe, doe kalmpjes aan en geniet...

De prachtige, moderne kamers zijn ingericht in de stijl van Ibiza en kijken uit op Nikki Beach of over de schitterende zee. Je hebt dus altijd een verrassend uitzicht vanaf je balkon. Op het dak van het hotel heb je eveneens een indrukwekkend uitzicht. Hier bevindt zich de mooie spa waar je verschillende massages en schoonheidsbehandelingen kunt reserveren.

Op het dakterras vind je ook het zwembad, grote loungebedden en de betoverende hotel beach club. Hier worden uitstekende visgerechten met liefde voor je klaargemaakt, net als diverse tapas en pizza's. Bijna vanzelfsprekend wordt er gezorgd voor kleurrijke cocktails en trendy muziek. Zet je verstand op nul, het leven van alledag is hier heel ver weg: je hoeft helemaal niets...

Sunweb Excellent: pure luxe

Voor Sunweb Excellent selecteerden we de beste hotels. Stuk voor stuk exclusieve resorts waar je heerlijk kunt bijkomen. In de spa, je riante kamer of op een bedje aan het paradijselijke strand. En het mooie is: ook deze luxe hotels zijn bij ons te boeken voor een scherpe Sunweb-prijs.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen (Always ME)
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 27m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • frans balkon
  • koffiecupmachine
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • bluetooth speaker of docking station
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • ontbijt op de kamer mogelijk (tegen betaling)
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer beperkt zeezicht (Superior ME)
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 27m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • frans balkon
  • koffiecupmachine
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • bluetooth speaker of docking station
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • ontbijt op de kamer mogelijk (tegen betaling)
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer Deluxe superieur (Always ME Levelled Up)
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 27m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • frans balkon
  • koffiecupmachine
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • bluetooth speaker of docking station
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • ontbijt op de kamer mogelijk (tegen betaling)
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
2-persoonskamer superieur zeezicht (Superior ME Sea View)
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 28m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • frans balkon
  • koffiecupmachine
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • bluetooth speaker of docking station
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • ontbijt op de kamer mogelijk (tegen betaling)
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje

Extra informatie kamertypes

De kamers met toevoeging EXTRA RATE zijn inhoudelijk hetzelfde. De prijs van de kamers zonder deze toevoeging is voordeliger, maar heeft een beperkte voorraad.

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sterren
  • accommodatie geheel gerenoveerd gerenoveerd in 2014
  • totaal aantal kamers: 200
  • totaal aantal verdiepingen: 4
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: luxe
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant, snackbar
  • drinkgelegenheden: lobbybar, pool/snackbar
  • roomservice
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • toeristenbelasting
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • bagagerie
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden)
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Kinderen
  • babybedje
  • kids club
Verplicht
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 16 jaar circa 4,40 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • huisdieren, excl. voer: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant, snackbar
  • drinkgelegenheden: lobbybar, pool/snackbar
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang tegen betaling): zwembad, massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
  • fitnessruimte
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen, parasol)
  • dakzwembad(adults only)

Verzorging

Logies/ontbijt
8.6
Fantastisch
13 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,6
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,9
Accommodatie algemeen
8,1
Locatie / ligging
9,2
Hygiëne
2
Kindvriendelijkheid
7,9
Prijs / kwaliteit
8,5
Kamer / appartement
9
Service / gastvrijheid
8,7
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Ibiza

Ontdek Ibiza

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand, ligstoelen)
Afstand tot centrum: circa 4 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 22 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 4 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 20 kilometer
Rustig gelegen
Handig om te weten
Per dag wordt een borg van € 100,- geblokkeerd op je creditcard. Indien je geen creditcard hebt, wordt om een borg van € 150,- contant per dag gevraagd.
Vucht informatie

Je vliegt naar Ibiza. Deze vlucht duurt ongeveer 2 uur en 25 minuten. Tijdens de vlucht zijn maaltijden en/of drankjes niet inbegrepen. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit de luchthaven van Ibiza zijn als volgt:

Playa d'en Bossa - ongeveer 15 minuten

Figueretas - ongeveer 20 minuten

Cala Llonga & Santa Eulalia - ongeveer 35 minuten

San Antonio - ongeveer 40 minuten

Portinatx - ongeveer 60 minuten

Es Figueral - ongeveer 80 minuten

Transfer - LET OP!

De wet voor de bussen is aangepast op Ibiza. Bussen mogen niet meer overal stoppen. Er zijn nu diverse meeting points, waar de bussen voor de transfers moeten stoppen. De reisleiding zorgt ervoor dat de vertrekinformatie, over waar je moet opstappen, heel duidelijk in de app komt te staan. Het kan voorkomen dat je 10-15 minuten moet lopen. Houd hier rekening mee!

Het is mogelijk dat je bij kleine gezelschappen (minder dan 20 personen) met een shuttlebus naar de accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om een maximale wachttijd van 60 - 90 minuten na te streven.

Informatie over Spanje

Hoofdstad
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kan je er ook vaak terecht.

Tijd
Spanje heeft geen tijdsverschil met België. Behalve op de Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in België. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Met de bankkaart betalen in Spanje is geen probleem. Vrijwel overal zijn automaten aanwezig waar je met de kaart kan betalen. Ook betalen met creditcard is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kan je een tussenstekker gebruiken.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Spanje.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.
- In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site https://www.belgium.be/language_selection of de site van het Tropisch Instituut:
https://www.itg.be

Telefoneren
Je kan met je gsm telefoneren in Spanje. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover bij je provider voor je op vakantie vertrekt. Wil je gebruikmaken van het internet via je gsm, dan raden wij je aan om dit via een draadloos netwerk te doen. Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Spanje staat bekend om de tapas (aperitiefhapjes) en paëlla (rijst met kip en/of vis). Daarnaast staat Spanje bekend om de sangria, een fruitige wijn die geserveerd wordt in een karaf met verse vruchten.

Het water in Spanje is niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kan het best flessenwater kopen in de supermarkt of bij je hotel/appartement.

Fooien
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 14.00u en van 16.30u tot 20.00u. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer geopend.

Feestdagen
In Spanje viert men volgende feestdagen:
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 15 augustus: Maria Hemelvaart
- 12 oktober: Spaanse Nationale Feestdag
- 1 november: Allerheiligen

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.