8,7
Fantastisch

  • Adults only 16+
  • Verblijf extra royaal en geniet van vele extra's!
  • Al jaren één van onze absolute toppers op Gran Canaria!

Hotel Barcelo Margaritas Royal Level is extra royaal verblijven! In dit veelzijdige hotel verblijf je op een klein stukje lopen van winkelcentrum Gran Chapparal en ben je met de shuttleservice van het hotel zo op het strand. Buiten deze goede ligging is er in dit familiehotel ook volop vermaak voor jong en oud te vinden. Daarnaast kun je hier de beroemde én geliefde Barcelo service verwachten. Dit alles maak je zonvakantie op Gran Canaria helemaal compleet. Maar verblijf je in het Royal Level deel, dan zijn er nóg meer extra's!

Margaritas Royal Level is gelegen in een exclusief deel van Hotel Barcelo Margaritas. Alle functionele en moderne junior suites zijn volledig gerenoveerd en werkelijk een genot om in te verblijven. Als gast heb je een eigen check-in in de nieuwe Royal Level lounge, toegang tot het exclusieve solarium en een exclusief zwembad. Een ander groot pluspunt is dat je bij een verblijf in Hotel Barcelo Margaritas Royal Level geen omkijken hebt naar het eten en drinken. Zo heb je toegang tot de Barcelo Margaritas faciliteiten zoals het compleet gerenoveerde buffetrestaurant. Hier heb je een uitgebreide keuze aan zowel lokale- als internationale gerechten. Royal Level gasten hebben toegang tot hun eigen buffet en à-la-carterestaurant, met een warme inrichting en natuurlijk licht. Wat een luxe!

Als gast van Margaritas Royal Level heb je uiteraard ook toegang tot de overige, fantastische voorzieningen van Hotel Barcelo Margaritas. Zo zijn er 2 zwembaden, waarvan de één vooral is gericht op families en baantjes trekken. Het andere zwembad is juist perfect om heerlijk te ontspannen. Beide zwembaden liggen in een fleurige tuin en zijn omringd met comfortabele ligbedjes. De beste spot is voor veel gasten de gezellige poolbar; een perfecte combinatie van verfrissende drankjes, snacks en goede muziek. Hier ontstaat het ultieme vakantiegevoel! Kom je met kinderen? Dan biedt de Barcly Club oneindig vermaak in de vorm van veel entertainment en activiteiten voor alle leeftijden. Voor tieners is er de Teen Club One. Met diverse games, zitzakken en beats uit de speakers, is vermaak ook voor deze leeftijd altijd dichtbij.

Kamertypes

juniorsuite algemeen luxe type
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 45m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon met buitenzitje
  • koffiecupmachine
  • waterkoker
  • minibar (gevuld (1 maal per dag): water)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank; 2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
juniorsuite algemeen standaard
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 45m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon met buitenzitje
  • koffiecupmachine
  • waterkoker
  • minibar (gevuld (1 maal per dag): water)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank), zithoek
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
  • aparte incheckbalie
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
juniorsuite Deluxe voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 45m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • koffiecupmachine
  • waterkoker
  • minibar (gevuld (1 maal per dag): water)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank; 2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
  • gratis gebruik kluisje
juniorsuite voor alleengebruik algemeen
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 45m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon met buitenzitje
  • koffiecupmachine
  • waterkoker
  • minibar (gevuld (1 maal per dag): water)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank), zithoek
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
juniorsuite voor alleengebruik luxe type
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 45m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon met buitenzitje
  • koffiecupmachine
  • waterkoker
  • minibar (gevuld (1 maal per dag): water)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank; 2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
suite Deluxe algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (gevuld (1 maal per dag): water)
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (gratis)
  • (woon) kamer, 1 slaapplaats (1 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 168
  • totaal aantal verdiepingen: 8
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: comfort
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant, buffet restaurant (heren dienen een lange broek te dragen in het restaurant)
  • drinkgelegenheden: pool/snackbar
  • shuttlebus ( naar het strand gratis)
  • parkeerterrein
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week, verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • minisupermarkt (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • kluisje op de kamer:
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
Optioneel
  • plaats op parkeerterrein: op aanvraag circa 6,00 € per dag (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant, buffet restaurant (heren dienen een lange broek te dragen in het restaurant)
  • drinkgelegenheden: pool/snackbar
Sportfaciliteiten
  • gameroom
  • tafeltennis
  • animatie, voor kinderen overdag gratis, 's avonds gratis, voor volwassenen overdag gratis, 's avonds gratis
Wellness
  • fitnessruimte (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad (aantal 2)(geheel apart)
  • buitenzwembad (aantal 2)(zoet water, verwarmd november t/m december en januari t/m maart, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
All-inclusive
* Welkomstgeschenk bij aankomst
* Gevulde minibar bij aankomst (vullen tegen betaling)
* Alle maaltijden in buffetvorm
* Diverse drankjes gedurende de buffetten
* Snacks op vaste tijden
* Snacks en drink service 24/7
* Lokale (non-) alcoholische dranken op vaste tijden
* Geselecteerde premium dranken op vaste tijden
* Gratis parkeren (indien beschikbaar)
8.7
Fantastisch
135 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,7
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,9
Accommodatie algemeen
8
Locatie / ligging
9
Hygiëne
8,8
Kindvriendelijkheid
8,4
Prijs / kwaliteit
9
Kamer / appartement
9,2
Service / gastvrijheid
8,7
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Gran Canaria

Ontdek Gran Canaria

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 1500 meter (zandstrand, ligstoelen, parasol)
Afstand tot centrum: gran chaparral circa 250 meter, yumbo circa 500 meter, kasbah circa 1000 meter, cita circa 1000 meter
Afstand tot luchthaven circa 30 kilometer
Afstand tot pinautomaat (binnen de accommodatie)
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 250 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 250 meter
Handig om te weten
Dit hotel is alleen toegankelijk voor personen vanaf 16 jaar.
Vucht informatie

Je vliegt naar Gran Canaria (Las Palmas). De vlucht duurt ongeveer 4 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

DE TRANSFER
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.Het is mogelijk dat er bij aankomsten op de luchthaven van minder dan 26 personen, je met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven, voordat de transfer naar de desbetreffende plaatst vertrekt.

De transfertijden zijn (circa) als volgt:

Bahia Feliz 65 minuten

San Agustin 60 minuten

Playa del Ingles 75 minuten

Maspalomas 85 minuten

Meloneras 85 minuten

Arguineguin 90 minuten

Puerto Rico 95 minuten

Amadores 100 minuten

Playa del Cura 105 minuten

Taurito 105 minuten

Puerto de Mogan 110 minuten

Las Palmas 85 minuten

Informatie over Spanje

Hoofdstad
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kan je er ook vaak terecht.

Tijd
Spanje heeft geen tijdsverschil met België. Behalve op de Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in België. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Met de bankkaart betalen in Spanje is geen probleem. Vrijwel overal zijn automaten aanwezig waar je met de kaart kan betalen. Ook betalen met creditcard is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kan je een tussenstekker gebruiken.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Spanje.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.
- In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site https://www.belgium.be/language_selection of de site van het Tropisch Instituut:
https://www.itg.be

Telefoneren
Je kan met je gsm telefoneren in Spanje. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover bij je provider voor je op vakantie vertrekt. Wil je gebruikmaken van het internet via je gsm, dan raden wij je aan om dit via een draadloos netwerk te doen. Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Spanje staat bekend om de tapas (aperitiefhapjes) en paëlla (rijst met kip en/of vis). Daarnaast staat Spanje bekend om de sangria, een fruitige wijn die geserveerd wordt in een karaf met verse vruchten.

Het water in Spanje is niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kan het best flessenwater kopen in de supermarkt of bij je hotel/appartement.

Fooien
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 14.00u en van 16.30u tot 20.00u. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer geopend.

Feestdagen
In Spanje viert men volgende feestdagen:
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 15 augustus: Maria Hemelvaart
- 12 oktober: Spaanse Nationale Feestdag
- 1 november: Allerheiligen

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.