Zonvakanties
Skivakanties
Aanbiedingen
Extras
9,0
Fantastisch

  • Adults only 16+
  • Slechts een paar stappen van het strand
  • Ultiem ontspannen in de spa

Het elegante The IVI Mare is de perfecte plek om tot rust te komen na een drukke periode. Het Boutique hotel, wat hoort bij de hotelketen Louis,  ligt direct aan het strand, je bent dus maar een paar stappen verwijderd van een heerlijke frisse duik in de zee.

Iedere kamer heeft een uitstraling van natuurlijke kleuren gecombineerd met een chique inrichting. Je kunt hier heerlijk tot rust komen! Relaxen op de loungebedden bij het zwembad of drink een lekkere cocktail bij de poolbar. Wil je je energie even kwijt? Neem dan een kijkje in de gym van het hotel. Wil je juist extra tot rust komen? Er is een wellnesscentrum met sauna en jacuzzi, ook heb je de keus om hier een lekkere massage te nemen.

Begin de dag rustig met een royaal ontbijt. Een optie is het diner of zelfs op basis van all inclusive te reserveren. Het bruisende centrum van Paphos is de moeite waard om te gaan verkennen. Het centrum is op 3 kilometer afstand te vinden en zit vol met leuke restaurantjes, winkels en bars. Ook zijn hier veel culturele bezienswaardigheden te vinden. Neem een kijkje bij één van de vele kerken, ruïnes of het amfitheater.

Er is geen informatie over kamertypes beschikbaar

Verzorging

  • Tegen een toeslag kun je halfpension of ultra all inclusive bijboeken
  • Reserveer je obv halfpension dan mag je 1x per week dineren in één van de themarestaurants
Logies/ontbijt
Halfpension
Ultra all-inclusive

Alle maaltijden in buffetvorm...een culinaire beleving van hoog niveau. Live cooking en thema avonden.

*Ontbijt 07:00 – 10:30 uur
*Lunch 12:30 – 14:30 uur
*Snacks 11:00 – 12:30 uur en 15:00 – 17:00 uur
*Een uitgebreid thee-uurtje
*Diner 18:30 – 21:30 uur
*A la carte dineren 1x per week in Grieks en Japans restaurant
*Lokale en geïmporteerde (non-) alcoholische dranken 10:00 - 00:00 uur (geselecteerde merken)

9
Fantastisch
18 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

9
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door koppels
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
9,1
Accommodatie algemeen
8,5
Locatie / ligging
9,3
Hygiëne
8,9
Prijs / kwaliteit
8,8
Kamer / appartement
9,3
Service / gastvrijheid
9,1
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Cyprus

Ontdek Cyprus

Praktische informatie

Handig om te weten
Let op dit hotel is alleen toegankelijk voor personen vanaf 16 jaar.
Vucht informatie

Je vliegt van Amsterdam naar Paphos of Larnaca. Deze vlucht duurt ongeveer 4 uur en 10 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit Paphos zijn ongeveer als volgt:Paphos - ongeveer 30 minutenPolis ongeveer - 60 minuten. Latchi - ongeveer 90 minutenMiliou - ongeveer 45 minutenLimassol - ongeveer 60 minutenLarnaca - ongeveer 125 minuten Ayia Napa - ongeveer 2,5 uurProtaras - ongeveer 2,5 uur

De transfertijden vanuit Larnaca zijn als volgt:Limassol - ongeveer 45 minutenAyia Napa - ongeveer 50 minutenProtaras - ongeveer 60 minutenPaphos - ongeveer 125 minutenMiliou - ongeveer 2,5 uurPolis - ongeveer 2 uur en 3 kwartierLachi - ongeveer 2 uur en 3 kwartier

Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen. We kunnen dit echter nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets.Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de identiteitskaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kan je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en online check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de 'Reisinformatie' - 'De vliegreis' op deze website.
Informatie over Cyprus

Hoofdstad:
Nicosia (ook wel Lefkosia genoemd) is een verdeelde hoofdstad, het zuidelijke deel van de stad behoort tot de republiek Cyprus oftewel het Grieks-Cypriotische deel. Hier is ook de officiële regering gehuisvest. Het noordelijke deel van Nicosia is sinds 1974 bezet door Turkije. Dit wordt overigens niet internationaal erkend, alleen door Turkije.

Taal:
De officiële talen op Cyprus zijn zowel Grieks als Turks. Het Engels wordt ook veel gesproken. Dit is voor de Cyprioten de handelstaal. Met Engels kunt u dus tijdens uw vakantie uitstekend terecht.

Tijd:
Op Cyprus is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
Sinds 2008 is de officiële munteenheid de euro. Op Cyprus kunt u vrijwel overal pinnen. In de toeristische badplaatsen zijn meerdere pinautomaten. Betalen met credit card? Dit is veelal mogelijk in de hotels en restaurants. Houd er rekening mee dat dit in de meer eenvoudige tavernen niet mogelijk is.

Voltage:
De netspanning is 240 Volt. De stopcontacten hebben een afwijkend model. Verloopstekkers zijn verkrijgbaar in winkels en in de meeste hotels.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding
Op Cyprus is er een Engelsspreekende plaatselijke vertegenwoordiger aanwezig.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Verkeer:
Let in Cyprus goed op met oversteken. Ze rijden hier aan de linkerkant van de weg.

Alarmnummer:
Het alarmnummer op Cyprus voor de politie, ambulance of brandweer is 112.

Eten & drinken:
Cyprioten houden van lekker eten en de invloed van de Turkse, Oosterse, Italiaanse en Britse keuken is duidelijk te zien. Er wordt op Cyprus veel vis gegeten. Daarnaast is Meze, een verzameling van smakelijke voorgerechten, erg populair. Heerlijk in combinatie met een glaasje wijn. Daarnaast is Meze, een verzameling van smakelijke traditionele gerechten, erg populair.

Het water op Cyprus is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken, al is het wel mogelijk. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is op Cyprus de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 5%-10% fooi te geven.


Openingstijden:
Op Cyprus lopen de openingstijdens van winkels behoorlijk uiteen. Over het algemeen zijn de winkels (zeker in het hoogseizoen) geopend tot 00.00 uur.


Feestdagen:
Tijdens uw vakantieperiode vinden de volgende feestdagen plaats op Cyprus:

  • 1 april Herdenking begin vrijheidsstrijd tegen de Engelsen
  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria-Hemelvaart
  • 1 oktober Onafhankelijkheidsdag
  • 28 oktober Dag van het 'Grote historische nee'
Lees meer Cyprus
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.