7,8

  • Sfeervol hotel
  • Fantastisch uitzicht
  • Over het strand naar Faliraki wandelen

Het moderne Hotel Pegasus Beach ligt aan de oostkust van Rhodos vlak bij het gezellige Faliraki. Rondom het grote zwembad met apart kinderbad is het goed vertoeven. Vanaf je ligbedje heb je een mooi uitzicht over de bergen en de weelderige tuin. In de Pearl Poolbar worden er verse sapjes en frisse cocktails geserveerd. Heerlijk om na het plonzen in het zwembad even te genieten van al dit lekkers. Lekker zijn ook de chocolade-crêpes die elke dag vers voor je bereid worden.

Je verblijft hier op basis van all inclusive en dat is wel zo makkelijk. In het restaurant worden mooie buffetten gepresenteerd met Griekse en internationale gerechten. Zo zit er voor iedereen wel iets bij. Je kunt sportief een balletje slaan op de tennisbaan of je lekker laten verwennen in de Spa.

Kortom, een perfecte locatie voor een vakantie vol zon, plezier en gezelligheid.

Kamertypes

2-persoonskamer Deluxe zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 25m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • koffie-thee faciliteiten
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
2-persoonskamer superieur bergzicht
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 20m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer superieur voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer superieur zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 20m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
familiekamer algemeen zeezicht
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 35m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 404
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • televisiehoek
  • artsenservice
  • parkeerterrein
  • kamers voor mindervaliden aanwezig
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • bagagerie
  • minisupermarkt
  • wasgelegenheid
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden)
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
Kinderen
  • babybedje
  • speeltuin
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar, geopend van 10:00 tot 12:30 uur en van 15:00 tot 17:30 uur
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • kluisje op de kamer: circa 20,00 € per eenheid per week (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant, pizzeria
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar
Sportfaciliteiten
  • basketbal (tegen betaling)
  • biljart (tegen betaling)
  • tennisbaan
  • tafeltennis
  • beachvolleybal
  • watersporten
  • fietsverhuur (huur)
  • animatie, voor kinderen, voor volwassenen
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang tegen betaling): sauna, massages, schoonheidsbehandelingen
  • fitnessruimte (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad(geheel apart, zoet water)
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
  • waterglijbanen

Verzorging

All-inclusive
*Alle maaltijden in buffetvorm geserveerd in restaurant Ambrosia
*Onbijt 07:00 - 10:00 uur
*Crêperie Choco 10:00 - 18:00 uur
*Pizzaria 11:30 - 18:00 uur
* Gyros 12:00 - 18:00 uur (nieuw)
*Lunch 12:30 - 14:30 uur
*Diner 18:30 - 21:30 uur
*Alle locale (non)alcoholische drankjes 10:00 - 23:30 uur
*Pool bar Pearl 10:00 - 23:30 uur
*Bar Néktar 17:00 - 23:30
7.8
54 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
7,7
Verblijf
8,1
Kinderen
8,4
Locatie
7,5
Overige faciliteiten
8,2
Personeel
7,4
Prijs/kwaliteit
7,6
Schoon
7,5
Vakantie algemeen

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Rhodos

Ontdek Rhodos

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand tot centrum: circa 2 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 16 kilometer
Afstand tot bushalte circa 50 meter
Afstand tot pinautomaat circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 20 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 50 meter
Vucht informatie

Je vliegt naar Rhodos. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:Ialyssos, Trianda en Ixia - ongeveer 40 minutenRhodos-Stad - ongeveer 40 à 90 minutenAfandou - ongeveer 90 minutenKalithea - ongeveer 50 minutenFaliraki - ongeveer 75 minutenKiotari - ongeveer 150 minutenLindos - ongeveer 120 minutenKalathos - ongeveer 105 minutenLahania - ongeveer 90 minutenKolymbia - ongeveer  minutenPefki - ongeveer 135 minutenDe transfertijden zijn afhankelijk van het aantal stops en verkeersdrukte.
LET OP!

Er is geen reisleiding aanwezig (alleen telefonisch) in:Gennadi: Grand ResortLardos: Lindos Princess BeachLindos: Lindos Royal, Mitsis Lindos Memories, Hotel Lindos Blue, Hotel Lindos Mare, Hotel Lindos VillageLathania: Hotel Atrium Prestie Thalasso Spa Resort & VillasKiotari: Mitsis Rodos Village, Princess Adriana Resort & Spa, Hotel Lindos Imperial Resort &Spa, mLabranda Kiotari Bay,l Hotel Mayia Exlusive Resort & Spa, Hotel Rodos Princess

De privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kan je dit aangeven. Op de luchthaven kan je jezelf melden met je voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar je taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de website tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen. We kunnen dit echter nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook ten allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb verzendt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1 voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de identiteitskaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kan je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer exacte informatie over de vliegreis, zoals bagage en online check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij naar 'Reisinfo' – 'De vliegreis' op deze website.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.