7,7

  • Adults only 16+
  • Aan het strand
  • Oogjes toe in de wellness

Hotel Ilusion Moreyo is een heerlijk vakantieadres voor stellen die willen genieten van quality time. Het adults only hotel aan de oostkant van Mallorca, ligt aan één van de mooiste baaien van het eiland en op steenworp van het strand. Sterker nog: je ziet de zee al liggen vanaf het hotel en als je de deur uitstapt, sta je al bijna met een been in het water. Het hotel beschikt over een zwembad, een jacuzzi en een terras met ligbedden en hangmatten. De kamers zijn modern en licht ingericht en bieden hedendaags comfort. Toe aan een beetje extra ontspanning tijdens je vakantie? Bezoek dan het wellnesscenter en boek een weldadige massage, je voelt je daarna weer helemaal als herboren.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen front zeezijde
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 17m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer algemeen landzijde
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 16m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer algemeen zijzeezicht
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 18m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer superieur front zeezijde
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 16m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • balkon
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer voor alleengebruik landzijde
geschikt voor 1 persoon
oppervlakte circa 16m²
suite zij zeezicht zwembadzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • balkon
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • verwarming
  • (woon) kamer, 1 slaapplaats (1 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 82
  • totaal aantal verdiepingen: 4
  • totaal aantal gebouwen: 2
  • klasse: comfort
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • roomservice
  • toeristenbelasting
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • douchemogelijkheid bij vertrek
  • bagagerie
  • wasgelegenheid
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Verplicht
  • toeristenbelasting: circa 3,30 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • kluisje op de kamer: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: buffet restaurant, snackbar
  • drinkgelegenheden: lounge bar, pool/snackbar
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang gratis): sauna, jacuzzi binnen, massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad(zoet water, buitenzitje: parasol, ligstoelen)

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
7.7
6 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,7
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
6,7
Verblijf
-
Kinderen
8,7
Locatie
7,5
Overige faciliteiten
8,5
Personeel
7,7
Prijs/kwaliteit
7
Schoon
7,7
Vakantie algemeen

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Mallorca

Ontdek Mallorca

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand)
In het centrum
Afstand tot luchthaven circa 68 kilometer
Afstand tot bushalte circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 30 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 30 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 30 meter
Handig om te weten
Dit hotel is alleen toegankelijk voor personen vanaf 16 jaar.
Vucht informatie

Je vliegt naar Palma de Mallorca. Deze vlucht duurt ongeveer 2 uur en 25 minuten. Op de vluchten zijn de maaltijden en drankjes niet inbegrepen. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.. De transfertijden vanuit Palma de Mallorca zijn als volgt:

Ca'n Pastilla, Playa de Palma & El Arenal - ongeveer 20 minuten

Palma Nova - ongeveer 25 minuten

Cala Viñas & Paguera - ongeveer 30 minuten

Port d'Antraitx - ongeveer 35 minuten

Playa de Muro - ongeveer 50 minuten

Ca'n Picafort, Santa Ponsa, Cala d’Or & Porto Colom - ongeveer 60 minuten

Alcudia - ongeveer 90 minuten

Calas de Mallorca, Cala Millor & Sa Coma - ongeveer 110 minuten

Het kan voorkomen dat de bus meerdere plaatsen langs moet. Dan wijken deze tijden sterk af. De transfertijden kunnen dan oplopen. Ook door vertraging in het verkeer kunnen de transfertijden flink oplopen. De transferbus rijdt niet altijd in een vaste volgorde de plaatsen af.Het is mogelijk dat je bij kleine gezelschappen (minder dan 10 personen) met een shuttlebus naar de accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om een maximale wachttijd van 70 minuten na te streven.

Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen. We kunnen dit echter nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook ten allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb verzendt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1 voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de identiteitskaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kan je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer exacte informatie over de vliegreis, zoals bagage en online check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar 'Reisinfo' – 'De vliegreis' op deze website.

Informatie over Spanje

Hoofdstad
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kan je er ook vaak terecht.

Tijd
Spanje heeft geen tijdsverschil met België. Behalve op de Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in België. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Met de bankkaart betalen in Spanje is geen probleem. Vrijwel overal zijn automaten aanwezig waar je met de kaart kan betalen. Ook betalen met creditcard is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kan je een tussenstekker gebruiken.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Spanje.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.
- In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site https://www.belgium.be/language_selection of de site van het Tropisch Instituut:
https://www.itg.be

Telefoneren
Je kan met je gsm telefoneren in Spanje. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover bij je provider voor je op vakantie vertrekt. Wil je gebruikmaken van het internet via je gsm, dan raden wij je aan om dit via een draadloos netwerk te doen. Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Spanje staat bekend om de tapas (aperitiefhapjes) en paëlla (rijst met kip en/of vis). Daarnaast staat Spanje bekend om de sangria, een fruitige wijn die geserveerd wordt in een karaf met verse vruchten.

Het water in Spanje is niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kan het best flessenwater kopen in de supermarkt of bij je hotel/appartement.

Fooien
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 14.00u en van 16.30u tot 20.00u. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer geopend.

Feestdagen
In Spanje viert men volgende feestdagen:
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 15 augustus: Maria Hemelvaart
- 12 oktober: Spaanse Nationale Feestdag
- 1 november: Allerheiligen

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.