8,5

  • Adults only 18+
  • Modern hotel
  • Dicht bij het centrum van Playa Blanca

Hotel H10 White Suite is het hotel waar je heerlijk tot rust komt en waar de kleur wit de boventoon voert. Dit hotel in Playa Blanca biedt alles wat je nodig hebt voor een uitgeruste vakantie. Ga naar het strand en geniet van de Spaanse zon of neem een duik in een van de zwembaden van het hotel.

Een dagje winkelen in Playa Blanca mag zeker niet ontbreken tijdens je vakantie. In het centrum vind je allerlei kleine boetiekjes waar je de leukste souveniers koopt. Wil je helemaal tot rust komen? Doe dan mee met een yoga-les. Dan weet je zeker dat je de rest van de dag heerlijk ontspannen bent.

De kamers zijn modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Iedere kamer heeft zijn eigen balkon waar je 's ochtends de zon op ziet komen en 's avonds weer onder ziet gaan. Over eten hoef je je geen zorgen te maken bij Hotel H10 White Suite. Elke ochtend staat er een heerlijk ontbijtbuffet voor je klaar waar je dag goed mee begint.

Rond het middaguur is het tijd voor een drankje bij de poolbar. In de avond staat er een buffet voor je klaar waar voor ieder wat wils tussen zit. Laat de vakantie maar beginnen!

Kamertypes

suite algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 38m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • balkon of terras
  • nespresso machine
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen)
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • (woon) kamer, 1 slaapplaats (1 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
suite voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 38m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • balkon of terras
  • nespresso machine
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen)
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • (woon) kamer, 1 slaapplaats (1 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 195
  • receptie (24 uur geopend)
  • geen lift aanwezig
  • kluisje (op de kamer)
  • parkeergarage (beperkt beschikbaar)
  • kamers voor mindervaliden aanwezig
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden)
Optioneel
  • kluisje op de kamer: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (geopend van 18:30 tot 21:30 uur) , buffet restaurant
  • drinkgelegenheden: lobbybar, poolbar, shisha bar
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad (aantal 2)(verwarmd in november en april (1))

Verzorging

Halfpension
All-inclusive
* Ontbijt 08:00 - 10:30 uur
* Uitslapersontbijt 10:30 - 13:00 uur
* Lunch 13:00 - 15:00 uur
* Snacks 16:00 - 18:00 uur
* Diner 18:30 - 21:30 uur, winterzon: 18:00 - 21:00 uur
* Lokale (non-)alcoholische dranken 10:30 - 00:00 uur
8.5
108 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,5
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
8,6
Verblijf
5,5
Kinderen
8,7
Locatie
8,2
Overige faciliteiten
9
Personeel
8,2
Prijs/kwaliteit
8,4
Schoon
8,4
Vakantie algemeen

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Lanzarote

Ontdek Lanzarote

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 300 meter (zandstrand)
Afstand tot centrum: circa 800 meter
Afstand tot luchthaven circa 35 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 800 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 800 meter
Handig om te weten
Dit hotel is alleen toegankelijk vanaf 18 jaar.
Vucht informatie
Je vliegt naar Lanzarote (Arrecife). De vlucht duurt ongeveer 4 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.Het is mogelijk dat er bij aankomsten op de luchthaven van minder dan 31 personen, je met een shuttlebus naar je accommodatie wordt gebracht. Er wordt geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven, voordat de transfer naar de desbetreffende plaatst vertrekt.

De transfertijden zijn ongeveer als volgt:

Arrecife 30 minutenConil 40 minutenCosta Teguise 40 minutenEl Islote 40 minutenHaria 60 minutenMacher 40 minutenPlaya Blanca 60 minutenPuerto Calero 40 minutenPuerto del Carmen 35 minutenTias 35 minutenYaiza 50 minuten

De privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi, die klaar staat op de algemene parkeerplaats.LET OP! Dit is een busje dat klaar staat op ongeveer 5-10 minuten lopen via een licht hellende weg.Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.
Kinderzitjes
De busonderneming kan geen kinderzitjes plaatsen.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.
Wanneer je op de terugvlucht naar Brussel vliegt met Transavia is het niet mogelijk om vooraf online in te checken.
Informatie over Spanje

Hoofdstad
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kan je er ook vaak terecht.

Tijd
Spanje heeft geen tijdsverschil met België. Behalve op de Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in België. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Met de bankkaart betalen in Spanje is geen probleem. Vrijwel overal zijn automaten aanwezig waar je met de kaart kan betalen. Ook betalen met creditcard is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kan je een tussenstekker gebruiken.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Spanje.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.
- In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site https://www.belgium.be/language_selection of de site van het Tropisch Instituut:
https://www.itg.be

Telefoneren
Je kan met je gsm telefoneren in Spanje. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover bij je provider voor je op vakantie vertrekt. Wil je gebruikmaken van het internet via je gsm, dan raden wij je aan om dit via een draadloos netwerk te doen. Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Spanje staat bekend om de tapas (aperitiefhapjes) en paëlla (rijst met kip en/of vis). Daarnaast staat Spanje bekend om de sangria, een fruitige wijn die geserveerd wordt in een karaf met verse vruchten.

Het water in Spanje is niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kan het best flessenwater kopen in de supermarkt of bij je hotel/appartement.

Fooien
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 14.00u en van 16.30u tot 20.00u. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer geopend.

Feestdagen
In Spanje viert men volgende feestdagen:
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 15 augustus: Maria Hemelvaart
- 12 oktober: Spaanse Nationale Feestdag
- 1 november: Allerheiligen

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.