7,6

  • Prachtige uitzichten
  • Met de watertaxi naar Dubrovnik
  • Heerlijk eten in het restaurant

Hotel Cavtat is een fijn hotel met erg gastvrij personeel, je voelt je er meteen thuis! Daarnaast heeft het ook een prachtige ligging met adembenemende uitzichten, aan de boulevard en het strand. Ook het Idyllische dorpje Cavtat is om de hoek. Met eeuwenoude paleizen en monumenten uit de Romeinse tijd kunnen cultuurliefhebbers hun hart hier ophalen. Daarnaast heeft het dorpje een gezellige Mediterrane sfeer en barst het van de gezellige terrasjes. Binnen een paar minuten varen met de watertaxi ben je in hartje Dubrovnik, wat ook zeker de waard is om te bezoeken!

In het hotel is een restaurant aanwezig dat heerlijke internationale gerechten serveert die de koks met heel liefde voor je klaar maken. Elke dag wordt je weer verrast door de Mediterrane en Zuid-Adriatische smaken.  Nip van een kleurrijke cocktail en kijk hoe de zon in de zee zakt. Dat is pas genieten. De kamers zijn comfortabel en modern ingericht en voorzien van alle gemakken. Hier kun je even een goede nachtrust pakken om de volgende ochtende de dag weer fris te beginnen. Wat staat er vandaag op het programma? Sta versteld van het adembenemende uitzicht over de zee en de bergen vanaf je eigen balkon. Het vriendelijke personeel helpt je graag het beste uit je vakantie te halen!

Kamertypes

2-persoonskamer balkon (Gold room barcony)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 20-22m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer Deluxe zeezicht (Deluxe sea view balcony)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
2-persoonskamer standaard standaard (Classic twin/double)
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 18-20m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer zij zeezicht balkon (Gold sea side room balcony)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • 2 x éénpersoonsbed
  • 1 x éénpersoons uittrekbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 3 sterren
  • totaal aantal kamers: 140
  • totaal aantal verdiepingen: 8
  • totaal aantal gebouwen: 3
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • kamers met tussendeur aanwezig
  • parkeerterrein (beperkt beschikbaar)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 1 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • bagagerie
  • minisupermarkt (in de directe omgeving)
  • souvenirwinkel (in de directe omgeving)
  • geldwisselkantoor (binnen de accommodatie)
  • diverse winkeltjes (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren niet toegestaan
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • plaats op parkeerterrein: gratis
Verplicht
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 18 jaar circa 2,00 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd van 12 t/m 17 jaar circa 1,00 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant
  • drinkgelegenheden: bar, pool/snackbar
Wellness
  • massage (tegen betaling)
  • schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • buitenzwembad (aantal 1, geopend van 09:00 tot 18:00 uur, lengte: 9 meter, breedte: 8 meter)(zoet water, buitenzitje (tegen betaling): ligstoelen)

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
7.6
30 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,6
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
7,3
Verblijf
3
Kinderen
8,9
Locatie
7,3
Overige faciliteiten
7,7
Personeel
7,2
Prijs/kwaliteit
8,1
Schoon
7,4
Vakantie algemeen

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Dubrovnik Neretva

Ontdek Dubrovnik-Neretva

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 20 meter (platform aan zee, buitenzitje (tegen betaling): parasol, ligstoelen)
Afstand tot centrum: circa 100 meter
Afstand tot Barstreet circa 50 meter
Aan de boulevard
Afstand tot luchthaven circa 7 kilometer
Afstand tot haven circa 300 meter
Afstand tot bushalte circa 100 meter
Afstand tot pinautomaat circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 7 kilometer
Rustig gelegen
Handig om te weten
- Je kunt de zee in vanaf een betonnen platform.
- Tegen een borg van ca. €10,- p.p. kun je strandlakens huren bij de receptie.
Vucht informatie
Je vliegt naar Kroatië (Dubrovnik). De vlucht duurt ongeveer 2 uur 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging.
Transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit de luchthaven van Dubrovnik zijn als volgt:Cavtat - ongeveer 15 minutenDubrovnik - ongeveer 45 minutenMlini - ongeveer 30 minutenOrebic - ongeveer 3 uur
Ferry
Verblijf je op een van de eilanden, dan is de overtocht met de ferry voor je geregeld. Vanaf de luchthaven ga je met een transfer naar de haven en na de overtocht brengt een nieuwe transfer je naar jouw vakantieadres.Van Orebic naar Korcula is het ongeveer 10 minuten varen.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1 voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de identiteitskaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kan je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en online check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de 'Reisinfo' - 'De vliegreis' op deze website.
Informatie over Kroatië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Kroatië is Zagreb.

Taal:
De officiële taal is Kroatisch. Daarnaast wordt er veel Duits gesproken. In de toeristische gebieden kun je ook met het Engels uit de voeten.

Tijd:
Er is geen tijdsverschil met Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Nederlandse staatsburgers kunnen met een geldig Nederlands paspoort of identiteitskaart naar Kroatië reizen. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist. Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding
In Kroatië is er geen reisleiding aanwezig. Je wordt opgevangen door een Engels sprekende lokale vertegenwoordiger.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het nationale alarmnummer voor politie, ambulance en de brandweer is 112.

Eten & drinken:
In de gerechten van de Kroatische keuken proef je Ottomaanse, Italiaanse en Sloveense invloeden. Het geserveerde eten is goed en aantrekkelijk geprijsd. Proef tijdens je vakantie eens een heerlijke stoofschotel van vis of vlees. Of wat dacht je van salami met paprika. Ook de zoetekauw komt niks te kort. Heerlijk bij de koffie of als toetje. Wat drankjes betreft is bier, Pivo, een populaire drank in Kroatië. Verder staat de Kroatisch wijn ook goed bekend.Het water is in Kroatië niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Kroatië de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
De winkels in Kroatië zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 07.00-20.00 uur. Op zaterdag en zondag zijn de winkels tot 14.00 uur geopend. In de toeristische gebieden kan bovenstaaande informatie afwijken.

Feestdagen:
In Kroatië vinden in de periode van april t/m oktober de volgende feestdagen plaats:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 7 juni Sacramentsdag
  • 22 juni Dag van de Antifacistische strijd
  • 25 juni Nationale Feestdag
  • 5 augustus Nationale Dankdag
  • 8 oktober Onafhankelijkheidsdag
Lees meer Kroatië
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.