Wat is een garantiehut?

Gewijzigd op 26 Feb 2024

Cruiserederijen bieden vaak de mogelijkheid aan om een garantiehut te boeken. De prijs van een garantiehut ligt lager dan de prijs van een reguliere hut. Het hutnummer van deze hutten kies je namelijk niet zelf. De rederij kiest het hutnummer en geeft deze een paar dagen voor vertrek tot uiterlijk bij het inschepen aan je door.


Je kan met een garantiehut dus niet (vooraf) zelf bepalen waar jouw hut zich bevindt. De ligging van de hut blijft tot kort voor vertrek onbekend. Houd er rekening mee dat het toegewezen hutnummer niet gewijzigd kan worden als de locatie bijvoorbeeld niet bevalt.


Het is mogelijk dat de rederij je een upgrade geeft. Je kunt bijvoorbeeld een buitenhut krijgen wanneer je een garantie binnenhut hebt geboekt. Voor deze upgrade hoef je dan niets te betalen. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +3232590910. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

maandag-vrijdag: 09:00-18:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:


maandag-vrijdag: 09:00-18:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.