1. FAQ | Sunweb
  2. Terugbetaalverzoek
  3. Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?

Alle thema's

Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?

Wanneer je de SGR Corona-voucher niet wil uitgeven, maar in uitbetaalt wil hebben dan kan dat. De voorwaarden gelden als volgt:

Vouchers uitgegeven t/m 19-06-2020:
Indien je een voucher van ons hebt ontvangen met een uitgiftedatum tot en met 19 juni 2020 en je jouw voucher niet of niet geheel hebt gebruikt, kun je een verzoek tot terugbetaling indienen via de Mijn Sunweb pagina. Klik op ‘bekijk jouw voucher’. Onder jouw voucher (waar het bedrag staat) zie je de mogelijkheid voor 'verzoek tot terugbetaling indienen' en vervolgens doorloop je de stappen. Uiterlijk 14 maanden na de uitgiftedatum wordt het bedrag uitbetaald. Houd er rekening mee dat vanwege de drukte de uitbetaling soms enkele weken kan duren.

Vouchers uitgegeven vanaf 20-06-2020:
Indien je een voucher van ons hebt ontvangen met een uitgiftedatum vanaf 20 juni 2020 ben je niet verplicht om jouw voucher te aanvaarden en mag je te allen tijde een verzoek tot terugbetaling indienen. Dit is mogelijk via de Mijn Sunweb pagina. Klik op ‘bekijk jouw voucher’. Onder jouw voucher (waar het bedrag staat) zie je de mogelijkheid voor 'verzoek tot terugbetaling indienen' en vervolgens doorloop je de stappen. Wij zullen je dan binnen enkele weken terugbetalen.

Is jouw voucher al verlopen en heb je nog geen terugbetaalverzoek ingediend via Mijn Sunweb dan verzoeken we je dit alsnog te doen via Mijn Sunweb. Je ontvangt dan binnen 4 weken het geld terug.


Was dit antwoord nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een e-mail te sturen info@sunweb.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Contacteer ons:

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Tijdens de feestdagen hebben wij gewijzigde openingstijden. Bekijk hier onze gewijzigde openingsuren.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt. 

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Telefonisch contact

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Telefoonnummer: 0032-3 259 09 10 (lokaal tarief)
 

De wachttijd is mogelijk langer dan je van ons gewend bent.

Social Media

Stel je vraag aan ons SunWebCare team op Facebook. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Het antwoordtermijn op Social Media is gemiddeld 48 uur.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Naar Facebook

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief boordevol vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!

Schrijf je in

Contacteer ons:

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Tijdens de feestdagen hebben wij gewijzigde openingstijden. Bekijk hier onze gewijzigde openingsuren.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt. 

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Telefonisch contact
We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Telefoonnummer: 0032-3 259 09 10 (lokaal tarief)
 

De wachttijd is mogelijk langer dan je van ons gewend bent.
Social Media

Stel je vraag aan ons SunWebCare team op Facebook. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Het antwoordtermijn op Social Media is gemiddeld 48 uur.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Naar Facebook

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief boordevol vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!

Schrijf je in