1. FAQ | Sunweb
  2. Vouchers
  3. Waarom staat mijn voucher niet meer op Mijn Sunweb?

Alle thema's

Waarom staat mijn voucher niet meer op Mijn Sunweb?

Wanneer je een terugbetalingsverzoek gedaan hebt voor een voucher met een uitgiftedatum van 31-05-2020 of eerder, dan is jouw voucher uit jouw account gehaald. Dit heeft te maken met de voorbereidingen van jouw terugbetaalverzoek. De terugbetaling wordt binnen 12 maanden na de uitgiftedatum gedaan. 

Wanneer je voucher niet zichtbaar is en de uitgiftedatum van jouw voucher ligt na 31-05-2020, dan raden wij je aan om hiervoor contact met ons op te nemen zodat we dit voor je kunnen nakijken.








Was dit antwoord nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een e-mail te sturen info@sunweb.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Contacteer ons:

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Tijdens de feestdagen hebben wij gewijzigde openingstijden. Bekijk hier onze gewijzigde openingsuren.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt. 

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Telefonisch contact

We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Telefoonnummer: 0032-3 259 09 10 (lokaal tarief)
 

De wachttijd is mogelijk langer dan je van ons gewend bent.

Social Media

Stel je vraag aan ons SunWebCare team op Facebook. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Het antwoordtermijn op Social Media is gemiddeld 48 uur.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Naar Facebook

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief boordevol vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!

Schrijf je in

Contacteer ons:

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Tijdens de feestdagen hebben wij gewijzigde openingstijden. Bekijk hier onze gewijzigde openingsuren.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Bekijk documenten en bewerk je reis of gegevens.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt. 

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Telefonisch contact
We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Telefoonnummer: 0032-3 259 09 10 (lokaal tarief)
 

De wachttijd is mogelijk langer dan je van ons gewend bent.
Social Media

Stel je vraag aan ons SunWebCare team op Facebook. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Het antwoordtermijn op Social Media is gemiddeld 48 uur.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Naar Facebook

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief boordevol vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!

Schrijf je in