1. FAQ | Sunweb
  2. Vouchers
  3. Krijg ik een nieuwe voucher als mijn vakantie wordt geannuleerd en ik die heb betaald met een voucher?

Alle thema's

Krijg ik een nieuwe voucher als mijn vakantie wordt geannuleerd en ik die heb betaald met een voucher?

Nee, wanneer jouw vakantie niet door kan gaan wegens corona krijg je niet (weer) een voucher. 

Op het moment dat jouw vakantie helaas weer wordt geannuleerd in verband met het coronavirus bieden wij jou altijd 
twee opties aan: omboeken of kosteloos annuleren. Je kunt dus zelf jouw vakantie omboeken of jouw vakantie kosteloos annuleren. 

Uitzondering: wanneer jij jouw vakantie omboekt naar een goedkopere vakantie en je had al meer betaald dan de nieuwe reissom? Dan ontvang je voor het verschil tussen de oude en nieuwe reissom een voucher. Vanaf 3 maanden na de uitgiftedatum van dit type voucher kun jij jouw voucher terugvragen.



Was dit antwoord nuttig voor jou? Ja, dit beantwoordt mijn vraag / Nee, dit beantwoordt mijn vraag niet

Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!

Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een e-mail te sturen info@sunweb.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Tijdens de feestdagen hebben wij gewijzigde openingstijden. Bekijk hier onze gewijzigde openingsuren.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt. 

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan ons SunWebCare team op Facebook. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Het team zit klaar op:

Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 20.00 uur        Zaterdag: 10.00 - 17.00 uur                                Zondag: gesloten

Naar Facebook

Antwoord binnen 3 uur

Telefonisch contact

We zijn telefonisch bereikbaar op: 0032-3 259 09 10 (lokaal tarief)

Heb je een groepsreis geboekt vanaf 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen.

Het is momenteel druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 30 minuten

E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Heb je een groepsreis geboekt van 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen.

Neem contact op

Antwoord binnen 2 werkdagen

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief boordevol vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!

Schrijf je in

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Tijdens de feestdagen hebben wij gewijzigde openingstijden. Bekijk hier onze gewijzigde openingsuren.

Mijn Sunweb

Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.

Mijn Sunweb

Reisinformatie

Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt. 

Reisinfo

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Social Media

Stel je vraag aan ons SunWebCare team op Facebook. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.

Bekijk ook onze Social Media huisregels.

Het team zit klaar op:

Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 20.00 uur        Zaterdag: 10.00 - 17.00 uur                                Zondag: gesloten

Naar Facebook

Antwoord binnen 3 uur
Telefonisch contact

We zijn telefonisch bereikbaar op: 0032-3 259 09 10 (lokaal tarief)

Heb je een groepsreis geboekt vanaf 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen.

Het is momenteel druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 30 minuten
E-mail

Heb je een vraag? Neem via onderstaande knop eenvoudig contact met ons op.

Heb je een groepsreis geboekt van 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen.

Neem contact op

Antwoord binnen 2 werkdagen
Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief boordevol vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!

Schrijf je in