Vragen & Contact

De 5 meest gestelde vragen

Hoe kan ik gebruik maken van de skigarantie?
Het is belangrijk om eerst te kijken of jouw boeking binnen de skigarantievoorwaarden valt. Hieronder een aantal van de voorwaarden:

- Je hebt een vakantie geboekt met verblijf tussen 25 december 2021 en 26 maart 2022. Het volledige verblijf in de accommodatie moet plaatsvinden in deze periode.
- Je hebt jouw wintersportvakantie geboekt tot en met 15 november 2021
- Het hoogste punt van jouw bestemming moet op minimaal 2000 meter liggen.
- Als er 4 dagen voor jouw vertrek minder dan 1/3 van de skiliften geopend is.
- Het is niet geldig op groepsreizen

Deze voorwaarden vind je ook terug op onze skigarantie pagina op onze website. De uitgebreide voorwaarden lees je hier.

Valt jouw boeking binnen de voorwaarden en je wilt gebruik maken van de skigarantie? Vul dan het skigarantie formulier in. De medewerkers van het Contact Center nemen jouw mail in behandeling. Houd ons actuele sneeuwbericht in de gaten voor actuele informatie over de skigarantie.


Hoe laat vertrekt de bus vanuit België?

De bus naar je wintersportbestemming vertrekt altijd in de namiddag/avond, afhankelijk van de plaats waar je opstapt.

Bij de door jou geboekte accommodatie op onze website kun je zien hoe laat de bus vertrekt. Dit zie je onder het kopje 'Vervoer'. Houd er rekening mee dat dit richttijden zijn. De exacte tijden staan op de reisbescheiden die je 1 week voor vertrek ontvangt.


Kan ik een persoon bijboeken?

De mogelijkheid tot bijboeken van een extra persoon is afhankelijk van het aantal beschikbare vluchtstoelen en de accommodatie die je geboekt hebt. Wanneer er nog vluchtplaatsen beschikbaar zijn en jouw kamer/appartement geschikt is voor een extra persoon, berekenen wij de reissom.

De persoon die bijgeboekt wordt, krijgt de nieuwe reissom. De al geboekte personen behouden de oude reissom. Deze wijzigt niet mee.

Wil je een persoon bijboeken, dan kan de hoofdboeker via de klantenservice pagina contact met ons opnemen.

Kan ik eten en drinken kopen in de bus?

Wij raden aan om vanuit huis wat te eten mee te nemen. De prijzen in de wegrestaurants zijn vaak vrij hoog. Dranken zoals thee, koffie, water en fris zijn tegen betaling verkrijgbaar in de bus bij de buschauffeurs.
Het is verboden om alcoholhoudende dranken en/of drugs mee te nemen in de bus.

Stopt de bus voor de accommodatie?

Sunweb streeft ernaar om alle gasten direct voor hun accommodatie af te zetten, zodat je nauwelijks hoeft te lopen met jouw bagage. 

Alleen in de situaties dat sneeuwval of plaatselijke omstandigheden en/of bepalingen dit onmogelijk maken, word je op een uitstapplaats zo dicht mogelijk bij jouw accommodatie afgezet. De verdere afstand kun je dan te voet of per taxi (eigen kosten) af leggen.

Coronavirus & Mijn Boeking

Mijn Sunweb

Speciale boekingen

Betalen & Prijzen

Extra's bij te boeken

Reisdocumenten

Tijdens de vakantie

Na de vakantie

Over Sunweb

Bel ons

We zijn weer bereikbaar op onze normale openingstijden via 

+32-3/259.09.10

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur
Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur
Zondag: gesloten

Tijdens de feestdagen hebben wij aangepaste openingstijden. Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Stuur een e-mail

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Mijn Sunweb

Wanneer je een vakantie boekt via Sunweb, heb je een Mijn Sunweb account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Sunweb

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's

Bel ons

We zijn weer bereikbaar op onze normale openingstijden via 

+32-3/259.09.10

Ma t/m vr: 09.00 uur t/m 20.00 uur
Zaterdag van 10.00 uur t/m 17.00 uur
Zondag: gesloten

Tijdens de feestdagen hebben wij aangepaste openingstijden. Klik hier om de gewijzigde openingsuren te bekijken

Stuur een e-mail

Facebook

Stel je vraag aan ons team op Facebook. 

Het team zit klaar op: 

Maandag t/m vrijdag 09.00-20.00 uur

Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Zondag gesloten

Naar Facebook

Mijn Sunweb
Wanneer je een vakantie boekt via Sunweb, heb je een Mijn Sunweb account. Hier kan je jouw factuur bekijken, je vakantie betalen en jouw tickets downloaden.

Mijn Sunweb

Extra's

We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!

Bekijk extra's