Hoe werkt het?
1. Houd je boekingsnummer bij de hand. Jouw 'reservatie of ticket nr.' bestaat uit de laatste 6 cijfers van jouw boekingsnummer (het eerste cijfer laat je dus weg)
2. Ga naar de website van Brussels Airlines
3. Volg de stappen en maak en stoelkeuze
4. Check jezelf en je eventuele reisgenoten in
5. Print je boardingspas(sen) uit
Let op! Reis je met een baby? Dan checkt Brussels Airlines jou in en kun je niet zelf online inchecken. De luchtvaartmaatschappij wijst dan jouw stoelen toe. Jouw boardingspas kun je afhalen bij de 'special assistance balie' op de luchthaven van Brussel.
Ben je online ingecheckt? Dan kun je op Brussels Airport gebruik maken van de bagage drop-off van Brussels Airlines. Hierdoor hoef je niet meer in de rij te staan bij de incheckbalie.
Het is niet verplicht om online in te checken. Je kunt ook gewoon op de luchthaven inchecken bij een van de incheckbalies.
De check-in wordt geheel verzorgd door Brussels Airlines. Zij hebben de gehele procedure uitgebreid voorbereid. Mocht er desondanks toch wat misgaan, dan kan je op de luchthaven de verantwoordelijke aan de infobalie van Brussels Airlines aanspreken.
Sunweb is te bereiken op het volgende telefoonnummer:
Tel : 0032-32590910 (lokaal tarief)
Je kunt ook vanuit het buitenland contact opnemen met Sunweb. Hiervoor bel je naar ons centrale telefoonnummer: 0032 3 259 09 10.
| Standaard vlucht |
|
Handbagage | Inclusief* | Inclusief* |
Ruimbagage | Inclusief* | Exclusief (bij te boeken in boekingsstappen of Mijn Sunweb) |
Aanbetaling | Kosten voor de vluchten, reserveringskosten, bijdrage calamiteitenfonds, kosten van eventuele verzekeringen en 30% over de overige reisonderdelen | Reserveringskosten, bijdrage calamiteitenfonds, kosten van eventuele verzekeringen en 30% over de overige reisonderdelen. |
Naamswijziging | Mogelijk tegen kosten | Kosteloos tot 1 week voor vertrek |
Wijziging van de vlucht | Mogelijk tegen hoge wijzigingskosten | Kosteloos tot 6 weken voor vertrek |
Bedenktijd | Geen, direct definitief na boeken | 3 dagen, mits je voldoet aan de voorwaarden |
Aantal personen | Met meer dan 9 personen dienen er twee losse boekingen gemaakt te worden | Alle reizigers kunnen geboekt worden op 1 boeking |
Omruilgarantie | Kosteloos tot 6 weken voor vertrek. Daarna 100% kosten. Indien je de premium omruilgarantie hebt bijgeboekt: kosteloos omboeken tot 2 weken voor vertrek | Kosteloos tot 6 weken voor vertrek. Daarna 100% kosten. Indien je de premium omruilgarantie hebt bijgeboekt: kosteloos omboeken tot 2 weken voor vertrek |
Reizigers vanaf 2 jaar | |
|
• 1 stuk handbagage toegestaan met een maximale afmeting van 55x40x23 cm • Je mag 1 extra klein item meenemen die onder de stoel gelegd kan worden. Denk hierbij aan een handtas, laptoptas, cameratas, etc. |
|
|
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag 09:00 - 18:00 uur
Tijdens de feestdagen hebben wij gewijzigde openingstijden. Bekijk hier onze gewijzigde openingsuren.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Stel je vraag aan ons SunWebCare team op Facebook. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 20:00 uur Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur Zondag: gesloten
We zijn telefonisch bereikbaar op: 0032-3 259 09 10 (lokaal tarief)
Heb je een groepsreis geboekt vanaf 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen.
Heb je een vraag? Stuur een e-mail naar de juiste afdeling:
Cruisevakanties: stuur een e-mail naar cruise@sunweb.be.
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen.
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief boordevol vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag 09:00 - 18:00 uur
Tijdens de feestdagen hebben wij gewijzigde openingstijden. Bekijk hier onze gewijzigde openingsuren.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek één van de extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Stel je vraag aan ons SunWebCare team op Facebook. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Het team zit klaar op:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 20:00 uur Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur Zondag: gesloten
We zijn telefonisch bereikbaar op: 0032-3 259 09 10 (lokaal tarief)
Heb je een groepsreis geboekt vanaf 20 personen of meer? Neem dan contact op met de afdeling Groepsreizen.
Heb je een vraag? Stuur een e-mail naar de juiste afdeling:
Cruisevakanties: stuur een e-mail naar cruise@sunweb.be.
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen.
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
Ontvang wekelijks de Sunweb nieuwsbrief boordevol vakantie inspiratie, scherpe aanbiedingen en interessante winacties!